osaan minäkin pyöriä :3 osaan minäkin pyöriä :3
Tyypillinen neuvostokauppa Tyypillinen neuvostokauppa
Bram Stroker's Gondola Bram Stroker's Gondola
Kriisipuhelin Kriisipuhelin
#metoo #metoo
Sänkyni alla on luolastolainen! Sänkyni alla on luolastolainen!
Pupu saa laakin Pupu saa laakin
se tunne.. ku otatki iltalääkkeet aamulla se tunne.. ku otatki iltalääkkeet aamulla
Väittely Väittely
Liittonevosto Liittonevosto
Disgusted Disgusted
Seksi Seksi
Historiallinen hetki Historiallinen hetki
Vitun juutalaiset Vitun juutalaiset
Paisti hävisi koivelle Paisti hävisi koivelle
En voi hyvin En voi hyvin
Hymyhuulet Hymyhuulet
Tolkun ihmiset Tolkun ihmiset
Pellen seikkailut Pellen seikkailut
Idolini Idolini
Sonja Sonja
Uusinta lakumuotia Uusinta lakumuotia
Steen1 Steen1
Moi :3 Moi :3
 693 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 06.08.2024 18:52:24
[ + 3 | ]

Pöystti apu apustus

[72384] [tiedosto.jpg] [0.16 MB] [1011x1402] [] []
tiedosto.jpg

apu apustaja

(344)  · 

kyösti pöysti

 · 

pasila

(28)
07.08.2024 18:46:58 | 18:48:22
#639986 [+-] Piilota Suosittele

>>639981
Mhm oli vissiin hyvä? Mä näin se Peer güntin, sekä oli hienoa nähdä kun suurin osa yleisöstä yli 30 ja järjestyshäiriöitä ei näkyny yhtään. Vaikka oli jonoa baaribussile ni jengi osas jonottaa tehdä sen jonoletkan kenenkään opastamatta tai näyttämättä. Just sellanen keikka miten pitäiski olla, sit oli grilliliha myyntikebab erikseen ja muutkin järjestelyt ihan ok. Siel oli järkkäreillä tosi helppo päivä ku jengi osas käyttäytyä

[ 6 viestiä | ]