Japanilaisten historiankäsitys: Talvisota Japanilaisten historiankäsitys: Talvisota
Uusi peti :3 (piti vaihtaa puhelin perunaan, totally worth it) Uusi peti :3 (piti vaihtaa puhelin perunaan, totally worth it)
Älkää kink-shametko Älkää kink-shametko
Danny on vanha:D Danny on vanha:D
Porkkana Porkkana
wierdo wierdo
Reetta lähti matkoille Reetta lähti matkoille
Tyhmä iinee ei tiedä miten sohvalla istutaan Tyhmä iinee ei tiedä miten sohvalla istutaan
Sä et oo iites ku oot nälkäne Sä et oo iites ku oot nälkäne
Kierrenugs :3 Kierrenugs :3
Repon lempikolikot: Tenpo tsuho Repon lempikolikot: Tenpo tsuho
Munan vatkausta Munan vatkausta
haavoittunut hiekkaneekeri haavoittunut hiekkaneekeri
Katsastus Katsastus
Moniosaajat hitsaa Moniosaajat hitsaa
Pakko ostaa koska ipaska Pakko ostaa koska ipaska
Stukat pommittaa Stukat pommittaa
vertailua vertailua
Matrix Matrix
Boop Boop
Vaskivittu Vaskivittu
nap train nap train
Pyllyn läpsyttelyä 02 Pyllyn läpsyttelyä 02
20-year-old vacoomer 20-year-old vacoomer
 781 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.66 MB, 1 tiedosto, 19.07.2024 14:13:44
[ + 0 | ]

Homopappa huoltoasemalla

[71976] [aa4eYa1o_700wv_0.mp4] [0.66 MB] [460x812] [11.30s] [] []

19.07.2024 16:42:14
#635758 [+4] Piilota Suosittele

>>635749
Sillä on vaa ikävä ipaa. Enne se postauksista 80% oli ipa sitä ipa tätä kato tää on ipa, tää o vähä niinku ipa jne :D Nyt vaan naku on korvannu sen. Myötähäepäähän se aiheuttaa.

19.07.2024 18:15:06 | 18:17:27
#635790 [+-] Piilota Suosittele

Mitähän vittua. Just tovi sitten tuli facessa feedi kuva polttoainepistoolista,
missä on tarra, että älä työnnä suuhun tai rektumiin.

Kuinka helevetin yleistä tuosta on tullut, että siitä pitää laittaa
jo erikseen kielto ?!?

20.07.2024 10:48:06 | 10:48:43
#636015 [+1] Piilota Suosittele

>>635740
Ei mun tarvii tehdä enää mitään, kun tämä jankuttaa ja itkee ihan itse :) Kohta se kertoo miten toi trukkikuski toimii, koska se ihan oikeasti uskoo siihen ^^

>>635758
Ipa oli ennen nappulan, sekä luolaston suuri trolli/pelle. Nyt kun ipaa ei pahemmin näy, on luonnollista että rapupelle täyttää tämän tyhjiön ja alkaa ihan samanlaiseksi. Jos ei ole ketään jolle purkaa sitä pahaa oloa, niin se tapahtuu just näin. Luolastossa itkemällä vähän jokaselle. Nytkin se aukoo päätään ja vammailee, mutta kun pilkka osuu omaan nilkkaan niin verenpaineet taas nousee

[ 19 viestiä | ]