Onneks kerkes seisoen ajatella että eihän tän näi pitäny mennä Onneks kerkes seisoen ajatella että eihän tän näi pitäny mennä
Star Wars -tanssitaistelu Star Wars -tanssitaistelu
Ei sarjaa Ei sarjaa
vanhaa pyllykultaa vanhaa pyllykultaa
Free hylke Free hylke
Tyttöjen esileikki Tyttöjen esileikki
Rata tatta tatta tata Rata tatta tatta tata
Demokratia Demokratia
Laskiaispulla Laskiaispulla
Lol köyhä Lol köyhä
Piri piristää Piri piristää
Vitsillinen sarjakuva 9 Vitsillinen sarjakuva 9
Nyt kaikki metsään ? Nyt kaikki metsään ?
uppos saatana uppos saatana
The Smuginator The Smuginator
Halla-Aho servataan Halla-Aho servataan
Netflix adaptaatio Netflix adaptaatio
Paidan viikkausta Paidan viikkausta
Saatana Saatana
Ihminen Ihminen
Ricardo tekee sen kaikille Ricardo tekee sen kaikille
Pähkinäallergia Pähkinäallergia
Nyt sattu vähä leukaan Nyt sattu vähä leukaan
Pokemon: Kristalliyö Pokemon: Kristalliyö
 859 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.38 MB, 1 tiedosto, 18.07.2024 20:41:59
[ + 5 - | ]

pakolaiset

[71956] [pakolaiset.png] [0.38 MB] [720x632] [] []
pakolaiset.png

pakolainen

(47)  · 

veronmaksaja

(8)  · 

mamu

(210)  · 

maahanmuutto

(85)
18.07.2024 21:29:49
#635637 [+2] Piilota Suosittele

ei ne mamut oo ajatellut asiaa pitemmälle. kun lähes kaikki valkoiset on joko lopettanut lisääntymisen ja ikääntyvät tai muuttanut pois niin mistä ne sitten saa sitä ilmasta rahaa. työtähän ne ei tee. viljely ja eläin tilat lopettaa.

18.07.2024 22:11:36
#635651 [+2] Piilota Suosittele

Kokeiltu on mitä käy kun valkoiset häädetään / lähtevät "riistämästä" mustaa miestä.

Zimbabwe: https://luolasto.org/m/52708/

Etelä-Afrikan apartheid oli pikku kutittelua, verrattuna viimeisen liki 30-vuoden itsenäisyyden aikana räjähtäneeseen väkivalta, omaisuus, seksuaalirikos aaltoon, jopa N.Mandelan tukijat ovat ihmetelleet kuinka yhteiskunnan arvot voivat romahtaa noinkin nopeasti.

19.07.2024 00:03:39 | 00:04:06
#635663 [+2] Piilota Suosittele

>>635651
Ja ent. Zaire, nyt. ~Kongo, entinen Afrikan vilja-aitta. Nyt Afrikan ruokkiminen on valkoisten eurooppalaisten heiniä jota Ukrainan sota ei helpota.

[ 3 viestiä | ]