.... ....
hassu leikki :3 hassu leikki :3
tulihan se sieltä :3 tulihan se sieltä :3
Rapunaaman niksi Rapunaaman niksi
Paskanjauhantaa Paskanjauhantaa
Habs ja Psyyke seikkailee! Habs ja Psyyke seikkailee!
squiiishh :3 squiiishh :3
kumpi uhriutuu enemmän kumpi uhriutuu enemmän
Ajo-opetus aasialaisille Ajo-opetus aasialaisille
kassinkuljettaja :3 kassinkuljettaja :3
Tyydyttävää Tyydyttävää
Venäläinen robotti-imuri Venäläinen robotti-imuri
apucoomer apucoomer
ykäsanni täs.. morjens... kyrpä mielessä.. joten.. panemisiin... ykäsanni täs.. morjens... kyrpä mielessä.. joten.. panemisiin...
Riku on palannut Riku on palannut
Tiukassa kunnossa Tiukassa kunnossa
Cyberpunk Venäjä Cyberpunk Venäjä
Nykysuomi Nykysuomi
MASTER BOOT RECORD - ANSI.SYS MASTER BOOT RECORD - ANSI.SYS
Always win, some times lose and always win Always win, some times lose and always win
olikohan mietitty loppuun saakka :D olikohan mietitty loppuun saakka :D
tissie välii tissie välii
Stop the madness ja taas.. Stop the madness ja taas..
heh heh
 781 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 03.07.2024 18:10:03
[ + 2 | ]

Nakun krapula

[71595] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [900x699] [] []
tiedosto.jpg

naku

(8)  · 

krapula

(71)
03.07.2024 18:35:31
#631929 [+-] Piilota Suosittele

Näiden kuvien vuoksi pesin hallilla vessanpytyn, lavuaarin ja imuroin + vielä pesin kahteen kertaan parven lattiankin. YÄK!

Imuroin hämähäkitkin perkele hiekkoineen nurkista alakerrassa.

Kyllä nyt kelpaa vastaanottaa taas seuraavaa viinalaatikkoa. Ja kusta puhtaaseen pyttyyn jos sattuu kusihätäkin yllättämään.

03.07.2024 18:40:38
#631930 [+-] Piilota Suosittele

>>631929
Paskapönttöä pesemällä pesen harvoin, lähinnä silloin kun pölyt alkaa tursuamaan istuimen alta/takaa. Mä käytän huuhtelutikkuja sekä mulla on wc-harja heti käytössä kun vähääkään tulee jarrujälkeä. 100 kertaa helpompi näyttää 5 sekuntia harjaa, kuin alkaa 5 min tehojynssätä pinttyneitä paskoja veke. On muuten ihan vitun ärsyttävää käydä kaverilla kylässä, joutua sen vessaan jossa ei ole harjaa eikä jarrujälkiä putsattu. Mä en tajua miten se on niin vaikeaa, sekä tehdään siitä entistäkin vaikeampaa kun ei 5 sekuntia voi pyyhkästä joka paskan jälkeen?

[ 5 viestiä | ]