Maanantain piristys shibe Maanantain piristys shibe
syntiset syntiset
Uuni tulille Uuni tulille
Älykääpiö Älykääpiö
UGANDAN ANGEL UGANDAN ANGEL
Kissojen runoja Kissojen runoja
hui kun jänskättää hui kun jänskättää
nyrkkeilysäkki nyrkkeilysäkki
kirveelle töitä kirveelle töitä
Kuningasmuki Kuningasmuki
evry condtidion updtate evry condtidion updtate
Oven koputtaminen on meemi Oven koputtaminen on meemi
??? ???
Eniten paskin kuva Eniten paskin kuva
niin se vain on niin se vain on
UGANDA WARS UGANDA WARS
Kuvaotokset #12 Kuvaotokset #12
Jäkälä-Saruman Jäkälä-Saruman
Alikäytetty kuvakommentti ;__; Alikäytetty kuvakommentti ;__;
Vakavaa >:3 Vakavaa >:3
Attack of vihermätä Attack of vihermätä
Mieleni tekee burgeria Mieleni tekee burgeria
knokles knokles
joku tanssiva tyyppi joku tanssiva tyyppi
 895 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.28 MB, 1 tiedosto, 25.06.2024 15:26:33
[ + 9 | ]

Työnteko vapauttaa

[71433] [tiedosto.jpg] [0.28 MB] [984x636] [] []
tiedosto.jpg

apu apustaja

(344)
25.06.2024 19:53:42
#630091 [+-] Piilota Suosittele

Apustus macht frei!


Josta tuli mieleen, että SkyShowTimella oleva tuore Tattooist of Auschwitz on ihan ok sarja. Eikä vähiten siksi, että Anna Próchniak on ihan helvekon söpö ja ihastuttava nainen. Sarjasta olisi voinut saada irti paljon enemmänkin, nyt se oli vähän liian adhd eikä loistavista näyttelijöistä saatu kaikkea irti eikä sarja nouse natsielokuvien/natsisarjojen joukossa ikimuistettavaksi (paitsi ehkä Annan kasvojen vuoksi sen muistaa jonkun aikaa).

Sarja kyllä muistuttaa jälleen ihmisten pahuudesta ja siitä kuinka rauhalliset pullavuodet länsimaissa ovat saaneet ihmiset naiiveiksi uskomaan yksisarvisiin ja päästämään rikolliset ja terroristit Eurooppaan ja heidän tekemiään kauheuksia sitten piilotellaan ja yritetään viedä keskustelu sanamuotoihin ja sanahelinään sen sijaan, että nähtäisiin sopeutumattomat raakalaiset ja kovien toimien tarve ennen kuin "tietyt terroristit" luovat uudet kristalliyöt Eurooppaan.

[ 2 viestiä | ]