Ei saatana :D Ei saatana :D
Negromantia Negromantia
3. aamuyöstä 3. aamuyöstä
Moskvan upotus Moskvan upotus
Hans Moleman - Down by the sickness Hans Moleman - Down by the sickness
Arkadiamäen ongelmajätelaitos Arkadiamäen ongelmajätelaitos
Putin Putin
mainoskatko mainoskatko
Ljan karkkigate Ljan karkkigate
Nostalgia Nostalgia
Mitä vittua te jätkät oikein haluatte? Mitä vittua te jätkät oikein haluatte?
Romso Romso
kyykky rage kyykky rage
Human toilet Human toilet
Kokki Kokki
Keskiaikainen 'voi paska' Keskiaikainen 'voi paska'
Setelikokoelmaan lisäystä Setelikokoelmaan lisäystä
puhelin pommi puhelin pommi
Sammakko ja spurdo Sammakko ja spurdo
howz abaut ais crim? howz abaut ais crim?
Toivottua näkyvyyttä Toivottua näkyvyyttä
polttogeeli polttogeeli
Putin & co Putin & co
kalapuikko pizza kalapuikko pizza
 721 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.53 MB, 1 tiedosto, 11.06.2024 17:07:54
[ + 0 | ]

Raju pääkallopyssy

[71088] [0.gif] [3.53 MB] [600x338] [] []
0.gif

doom

(48)  · 

the

(65)  · 

dark

(16)  · 

ages

 · 

pääkallo

(14)  · 

skull

11.06.2024 22:44:36
#626442 [+-] Piilota Suosittele

>>626430 Jotain vierasta tyyliä tässä kieltämättä on.
Menee vähän samaan kategoriaan uuden god of warin kanssa.
Isoja muutoksia tutuista kaavoista.

Sillä erotuksella, että Doomslayer näyttäs sentäs edelleen vetävän
demoneja nippuun, toisin kuin Kratos josta Vihaa huokuvasta soturista
tehtiin elämäänsä vittuuntunut lähinnä kärttyinen isähahmo.

Doom eternal meni tasohyppelyksi, joten toivottavasti tässä
ymmärretään pitäytyä siinä, mistä pelisarja tunnetaan.
Eli perhanasti verta,suolia ja väkivaltaa ilman turhia
kikkailuja.

01.01.2026 23:27:05
#733320 [+-] Piilota Suosittele

>>626442
>>626430
Doomin mukaan noi pääkallot oli jotain demonien sieluja jotka ase repii kappaleiks käyttäen sen demonin sielua ammuksinaan. Mun mielestä vaan ihan vitun typerä ajastus muuntaa se sarjatuliaseeksi, jos demonin sielua käytettäis ammuksena sen pitäis olla ihan vitun hitaasti ladattava sinko/BFG joka rituaalien jälkeen läväyttää sen demonin sielun vapaaksi kohti vihollista. Sellanen joka tappaa kaiken mahdollisen sen 5 sekunnin elinajan verran minkä se aseesta ammuttuna palaa iänkaikkista tulta ja liekkiä kun se ase ampuu demonin sielun jonkun vitun pyhän peilin tai paavin pallihien läpi. Demoni saa näin pyhän kasteen ja sit alkaa vitullinen tivoli.

Sellanen sen pitäis olla

[ 7 viestiä | ]