nimeni on pirkka ukko nimeni on pirkka ukko
Kissuttelu 101 Kissuttelu 101
azu-nigga azu-nigga
Voi vittu Voi vittu
ei oo mun naapuri ei oo mun naapuri
'-' '-'
tanssi tanssi
Vihasta ja rasismista johtuu Vihasta ja rasismista johtuu
Kahvi Kahvi
Alpha Tanssi Alpha Tanssi
USSR kansallislaulu USSR kansallislaulu
eläimet pääsivät valloilleen eläimet pääsivät valloilleen
skarppi upi skarppi upi
Nörtti Nörtti
Mopoilua Mopoilua
Kun entinen orkesteriura ei löynyt leiville Kun entinen orkesteriura ei löynyt leiville
Kebu kermapersuilla Kebu kermapersuilla
porno tosielämässä porno tosielämässä
Kamerukset Kamerukset
mew mew
Wintersun - The Forest That Weeps Wintersun - The Forest That Weeps
sneig sneig
Tämän katsottuasi tarvitset vain miehen hameessa Tämän katsottuasi tarvitset vain miehen hameessa
Kippis :D Kippis :D
 875 näyttökertaa, 14 viestiä, 2.91 MB, 1 tiedosto, 02.06.2024 19:08:31
[ + 1 | ]

Pariisin lääkärit, insinöörit jne

[70886] [a4PdPqp_460sv.mp4] [2.91 MB] [460x816] [25.33s] [] []

islam

(207)

syöpä

(42)

muslimi

(205)

terroristi

(102)

pedofiili

(90)
02.06.2024 19:15:18 | 21:24:18
#624306 [+2] Piilota Suosittele

Puuro maistui pahalle?

Mäkkäri ei poistunut Israelista, niin kaverit päättivät laittaa syyttömän ketjun paikat paskaksi ihan toisessa maassa?

03.06.2024 23:01:43
#624636 [+-] Piilota Suosittele

>>624541 Ja se mikä näillä ihminen on lähtenyt afrikasta porukalla
unohtuu on se, että afrikka ei tainnut olla nykyisenkaltainen
hiekkamaa silloin.

Järjellä voisi veikata, että olosuhteet
muuttuivat ja sieltä lähdettiin pois oletettavasti juurikin
kuumuuden takia.

En nyt kirkkoon mennä huutelemaan, mutta taitaa syntyperäisen
afrikkalaisen geeniperimä olla hyvinkin yksipuolista verrattuna
pohjoisessa asuvaan. Eli Afrikan porukka on siinämielessä
lähempänä alkuperäista nykyihmistä, kun hyvinkin ristiin
ja rastiin perimäänsä sekoittanut kaukaasialainen.

03.06.2024 23:25:10
#624650 [+-] Piilota Suosittele

>>624643 Egypti kävisi järkeen, koska meriyhteydet
ja viitteitä vanhemmista kulttuureista, kuin tunnetumpi
faaraoiden ja pyramidien aikakausi.

Ei se kyllä käy järkeen, että mitään korkeampaa kulttuuria
saa aikaiseksi puhtaalle aavikolle. Sille ei vain ole
edellytyksiä.

03.06.2024 23:42:59 | 23:44:50
#624657 [+-] Piilota Suosittele

>>624653 Tottakai nykyihminen on vanhempaa perää.
Pointti oli siinä, että egyptin suunnassa nekin lienevät
vaikuttaneen suuremmilta osin.

Mahdollisesti sieltä joku aikaisempi kulttuuri lähti leviämään
pitkin palloa, kun noita pyramidejä ja vastaavia nousi
eri mantereille kutakuinkin samoihin aikoihin.

Edit:Kyse siis korkeakulttuureista. Ei varsinaisesta ihmisen leviämisestä.

[ 14 viestiä | ]