Intelligent design Intelligent design
podari podari
Ei jaksa keksiä otsikoita 25 Ei jaksa keksiä otsikoita 25
Ei jaksa keksiä otsikoita 28 Ei jaksa keksiä otsikoita 28
Ei jaksa keksiä otsikoita 16 Ei jaksa keksiä otsikoita 16
rotekki ja lyhtypylväs rotekki ja lyhtypylväs
Typerä finjävel! Typerä finjävel!
Silent hill Silent hill
"Olen vakavissani" "Olen vakavissani"
Mooses, kusipäähomo Mooses, kusipäähomo
Ötökän elämää Ötökän elämää
Ei jaksa keksiä otsikoita 38 Ei jaksa keksiä otsikoita 38
How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
Sota on hienoa Sota on hienoa
Ei jaksa keksiä otsikoita 37 Ei jaksa keksiä otsikoita 37
Big boss Big boss
Ei jaksa keksiä otsikoita 39 Ei jaksa keksiä otsikoita 39
Ylpisti koironsa Ylpisti koironsa
Ei jaksa keksiä otsikoita 24 Ei jaksa keksiä otsikoita 24
Hämärän rajamailla Hämärän rajamailla
Kun kaveri yrittää pilkun jälkeen vielä baariin Kun kaveri yrittää pilkun jälkeen vielä baariin
kebabaa kebabaa
Tukeva setä heittää voltin Tukeva setä heittää voltin
Toka vaihtoehto on kivoin Toka vaihtoehto on kivoin
 803 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.43 MB, 1 tiedosto, 18.05.2024 09:52:56
[ + 1 | ]

Keimon oikea vaimo

[70614] [0.png] [1.43 MB] [1344x896] [] []
0.png

nainen

(2351)  · 

roskis

(38)  · 

syö paskaa

22.05.2024 21:37:35
#622417 [+-] Piilota Suosittele

>>622409
En tiä. Kävin mä joskus lähikaupan roskiksella kerran pari viikossa ja parhaat löydöt oli jäätyneet jugurtit. Sit siihen tuli lukollinen katos ja mun dyykkauskokeilut loppu siihen.

22.05.2024 22:30:04
#622437 [+-] Piilota Suosittele

>>622428
Nyt mä muuten ehkä tiän mistä sulla on jääny tollanen mielikuva. Kerroin joskus kuinka entisen siwan pomomies jakoi iltaisin köyhille pulsuille ruokaa takaovelta ettei niiden tarvinnu kerätä niitä roskista.
Sitten se sai siitä varotuksen ja sinne tuli lukolliset roskikset nii se unohti aina lukita ne että pulit sai ruokansa ja lopulta se sai potkut.
Silloin tosiaan on tullut haettua sieltä ruokaa mutta annoin kaikki kaverille jonka kans niitä hain, mulla oli himassa täyspalvelu.

28.05.2024 21:43:33
#623227 [+-] Piilota Suosittele

>>622437
Markkinavoimat toimivat näin, kapitalismi. Jos jaetaan ilmasiks niin kukaan ei osta -30% ja -50% tarrat oli loistava keksintö. Vielä -75% vaikka kalalle joka on pakko valmistaa sinä iltana tai menee lähes varmasti pilalle.

Niillä on kyllä varoajat että huoletta jääkaappiin vaan pariksi päiväksi.

[ 9 viestiä | ]