Turtlesin imuttelu Turtlesin imuttelu
afrikan talousnero afrikan talousnero
Dark Messiah Of Might And Magic Review | ✝️Christian Gaming✝️ Dark Messiah Of Might And Magic Review | ✝️Christian Gaming✝️
Outbörhgeous :3 Outbörhgeous :3
Miksi?? Miksi??
Diippiä Diippiä
Paluu luontoon eskaloituu Paluu luontoon eskaloituu
irl apustaja irl apustaja
vittu vittu
Kasvisruoka on aina parempaa Kasvisruoka on aina parempaa
Ei vittu, Ernie! Se mikkää "leipäkori" ollu. Ei vittu, Ernie! Se mikkää "leipäkori" ollu.
Kukaan ei herkisty kuin Gaston :) Kukaan ei herkisty kuin Gaston :)
tyypillinen kannabiksen käyttäjä tyypillinen kannabiksen käyttäjä
PATRIA JA UGANDA PATRIA JA UGANDA
magneetit magneetit
Was Was
Mun! Mun!
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
klassikko nappulasta klassikko nappulasta
perkele perkele
Suuri paskaperse Suuri paskaperse
Ei vittu roskata niillä tupakantumpeilla Ei vittu roskata niillä tupakantumpeilla
Börh, tuo aineen mukautuva viides olomuoto :3 Börh, tuo aineen mukautuva viides olomuoto :3
splöts_prlrllllsshhhh_xD splöts_prlrllllsshhhh_xD
 910 näyttökertaa, 7 viestiä, 13.46 MB, 1 tiedosto, 07.05.2024 07:13:40
[ + 2 | ]

Otettiin pikku kisa

[70409] [1368ce9de183ce42.mp4] [13.46 MB] [1360x1080] [37.50s] [] []

auto

(729)  · 

kolari

(164)  · 

idiootit

(26)
07.05.2024 19:19:34 | 22:52:51
#619318 [+2] Piilota Suosittele

Jo tuon ensimmäisen sulkuviivaohituksen jälkeen soitto poliisille, että täällä on hengenvaarallinen huumehemmo ratissa ja epäilys, että kuski osoitteli ikkunasta aseella. Jälkimmäinen saa kissalan pojat kiinnostumaan.

Missään tapauksessa tuollaisen perässä ei kannata ajaa ja tuo rinnalle meneminen aiemman tempun jälkeen on idiotismia, etenkin kun näkee tuossa että kaverin lokasuoja on jo soikeana.

22.07.2024 02:17:05
#636376 [+-] Piilota Suosittele

>>620665
Vituttiko edes vähäsen kun taas yksi sun vamma profiilis on lukittu lopullisesti?

"Banaania pyllyyn 🎵
Daidaidadai 🎵
Banaania pyllyyn🎵
Daidaidaidai🎵
Taisi banaani nyt pyllysi tukkia🎵
Daidadaidai🎵
Nyt banaani jäi pyllyysi ikuisiksi ajoiksi🎵
Daidadaidai🎵"

[ 7 viestiä | ]