Niin kerta! Niin kerta!
Kun järkytyt, sekä kiihoitut samaan aikaan.... Kun järkytyt, sekä kiihoitut samaan aikaan....
Ei saa loukata pedoja. Ei saa loukata pedoja.
Gigachad 8bit Gigachad 8bit
Me ollaan pissiksii ♪ Me ollaan pissiksii ♪
Sanna osaa myös ennustaa ❤️ Sanna osaa myös ennustaa ❤️
Testi Testi
Antaa hepon olla Antaa hepon olla
Huumeiden käytön seuraukset Huumeiden käytön seuraukset
Keksikää Otsikko Keksikää Otsikko
Kissakevennys poliittisen ripulin väliin Kissakevennys poliittisen ripulin väliin
Lättys kii Lättys kii
krapula krapula
hämähäkki hämähäkki
Emmanuale kakkosta. Emmanuale kakkosta.
Uutta kohua kehiin 🤣 Uutta kohua kehiin 🤣
Meemit Meemit
Demarien jatkot Demarien jatkot
Vesa-Matti Loiri- Lapin Kesä Vesa-Matti Loiri- Lapin Kesä
Lewd Lewd
SANNA MARI OM HUNO PÄÄ MINISTERI SANNA MARI OM HUNO PÄÄ MINISTERI
Jammit Jammit
Hirviöiden valtakunta Hirviöiden valtakunta
Tärkeä uutinen Tärkeä uutinen
 703 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.34 MB, 1 tiedosto
03.05.2024 12:25:03
[ + 3 | ]

Legosetti

[70309] [2f776b237c81c10f.jpg] [0.34 MB] [1052x1021] [] []
2f776b237c81c10f.jpg

lego

(34)  · 

hinnat noussu

 · 

kallis

(16)  · 

ebay

03.05.2024 16:33:37
#618127 [+2] Piilota Suosittele

>>618118 Kieltämättä oikein junnuna olis halunnut kerätä noita
legon alkuperäsiä piraattisettejä, mutta olivat vähän liian kalliita
jo silloinkin.

03.05.2024 21:20:54 | 21:21:30
#618238 [+-] Piilota Suosittele

Mulla muuten on jossain legojen seassa ton laivan osat. Tai ainakin jonkun lego laivan osat.
Sain sen naapurinpojalta joka koitti aikuistua ja lahjotti kaikki lelunsa mulle ja yhdelle toiselle kaverille. Mulla on noita muitakin ton ajan lego settejä, ainakin joku moottoripyörä ja piraattikaupunki.
Sen isä reissas amerikassa ja sillä oli varmaan tapana tuoda pojalleen lego settejä sieltä nimittäin sillä oli niitä aika paljon.

04.05.2024 13:32:18
#618453 [+-] Piilota Suosittele

>>618298 Vastaan ihan vittullakseni.
Aiheen mukaisista tuotteista oli kyse. Sen verran vanhoja,
että eivät taineet kinukit edes tietää viellä Legon olemassaolostakaan.

04.05.2024 22:33:02 | 22:34:04
#618670 [+-] Piilota Suosittele

>>618635 Muksuna ekat kosketukset legoihin oli juurikin jostakin
kirpparilta ostettu muoviämpäri täynnä enimmäkseen juuri näitä
oikein vanhoja perus palikoita. Oli siinä mukana kanssa joku
lehtiö varmaankin alkuperäinen kasausohje jollekkin niistä
osista mistä ämpärin sisältö osin koostui.

Ja vielläkin harmittaa, että ne mitä siitä ämpäristä oli jäljellä
mitä en ollut hukannut tai syönyt annettiin myöhemmin
viellä kertaalleen eteenpäin tuttavalle.

Senverran monta tuntia elämästä niitä laitettiin yhteen
erinlaisiin rakennelmiin.

05.05.2024 00:36:09
#618728 [+-] Piilota Suosittele

>>618670
Noi ekat leegot ei pysyny yhdessä kun niissä ei ollu sisällä niitä kiinnikkeitä niin paljoa. Nykyleegot on joskus vaikea irrottaa toisistaan.

[ 8 viestiä | ]