Jääkaappikuva Jääkaappikuva
paska lähtee pesemällä paska lähtee pesemällä
Rahoitus on kunnossa onneksi. Rahoitus on kunnossa onneksi.
jalka pesu jalka pesu
Paskapaperia Paskapaperia
..but leave rest ..but leave rest
Paras bylle Paras bylle
syöhän nyt syöhän nyt
muta iida muta iida
staying alive staying alive
käsien pesu ohje käsien pesu ohje
Ei ollu Sleijerilläkään koronaa Ei ollu Sleijerilläkään koronaa
Around the world Around the world
mitä olet mennyt tekemään <:3 mitä olet mennyt tekemään <:3
Miisa Nuorgam karanteenissa Miisa Nuorgam karanteenissa
Nii saatana Nii saatana
kiinnostavaa kiinnostavaa
Aina käy näin Aina käy näin
Jyppi fani ei anna armoa kalpafanille Jyppi fani ei anna armoa kalpafanille
Tesla Tesla
runkkua runkkua
peggo peggo
Proteiinitulostin Proteiinitulostin
Nakuankka näyttää jumankekkalle miten luolastossa toimitaan Nakuankka näyttää jumankekkalle miten luolastossa toimitaan
 824 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 22.02.2018 16:41:54
[ + 5 - | ]

Ei me mitään tehty :3

[8095] [0.jpg] [0.03 MB] [613x411] [] []
0.jpg

kissa

(5208)  · 

koira

(1228)  · 

ilmeet

 · 

muikea

(30)  · 

börh

(1050)  · 

viattomat

 · 

syyttömät

22.02.2018 23:53:23
#31924 [+-] Piilota Suosittele

>>31796

Komento on kova mutta niin pitää ollakin, ihmisen on pidettävä kiireisenä jotta se ei ala hautoa vallankumousta tai muuta sellaista mikä ei sen herneenkokoisiin aivoihin kuitenkaan mahdu >:3

23.02.2018 15:12:34
#32077 [+-] Piilota Suosittele

>>31937

On varmaan ihanaa kun börheiden kanssa ei yksikään päivä ole samanlainen ja toisaalta kaikki päivät tavallaan on samanlaisia :3

"Niin on aina ollut ja niin on aina oleva"
- Sinuhe Börheäläinen
:3

23.02.2018 15:17:03 | 05:21:22
#32084 [+-] Piilota Suosittele

>>32077

No tänään sai alaselkälämmityksen kun mortti nukkui selän takana. Se suojeli mua möröiltä ja minä katsoin nukkumatin kanssa ettei kukaan tule seinän läpi :3

Aamulla käytiin hoitamassa vessahommelit porukalla, Mortti raksutteli mahan täyteen ja vääntäytyi takaisin sänkyyn. Lakanan alle tällä kertaa. Tuhinaa on kuulunut välillä, ei kummempia...

Elämän sietämätön börheys :3

Edit: herätys meni 12 päivällä, koska tuli syötyä vanilja-puolukkajogurttia (mortti sai kans nuolla kupin) ja katottua leffaa aamuyöhön. Bright (imdb)

23.02.2018 15:18:11 | 15:22:53
#32085 [+-] Piilota Suosittele

>>32084

Tasapainoinen selonteko. Mukava lukea tällaisia :3

Ja makuyhdistelmä myös, siis vaniljan pehmeys ja puolukan kirpeys, kiva et Morttikin tykkää :3

24.02.2018 00:54:52 | 00:55:33
#32330 [+-] Piilota Suosittele

>>32176

“A cat has absolute emotional honesty: human beings, for one reason or another, may hide their feelings, but a cat does not.”
- Ernest Hemingway

"Ei!" "Kis kis" "Se on mun!" "Kukas sinä olet?" "Mikä kissa se täällä?" "Morttilortti portti pakana, istui oven takana, mitä siellä tekemässä. Kakkebyllyjuttuja tekemässä"

- 3evill (kokoelma)

24.02.2018 01:00:10
#32337 [+-] Piilota Suosittele

>>32330

En huomaa oleellista eroa, kumpikin katkelma on börh :3

Naurahdin kyllä parikin kertaa Maikin köllöttelyvideon alun asialliselle toteamukselle "aktiivisesti tuossa makaa" ;3 Melkein ei edes kuulosta vitsiltä, koska ketkäpä suhtautuisivat lepäilyyn yhtä vakavasti kuin kissat :3

[ 10 viestiä | ]