Vassari vain vassaroi Vassari vain vassaroi
innokkaan mäyn kanssa seikkailemassa :3 innokkaan mäyn kanssa seikkailemassa :3
kylpyyn :3 kylpyyn :3
Ihana nainen Ihana nainen
ebola klinikka ebola klinikka
Night Runner - Magnum Bullets (feat. Dan Avidan) [Official video Night Runner - Magnum Bullets (feat. Dan Avidan) [Official video
Moskau birb Moskau birb
Natsi-varusteita Natsi-varusteita
Karvinen Karvinen
South park South park
Rölli-Slayjer Rölli-Slayjer
Lähti käyntiin Lähti käyntiin
Karina hart Karina hart
arab birb arab birb
hitler hitler
Pötkistyin :3 Pötkistyin :3
Kummeli - Naapuri Kummeli - Naapuri
sipsiä :3 sipsiä :3
kissakuva kissakuva
Irstasta Irstasta
Lisko Lisko
Arvatkaa mikä kokoelma? Arvatkaa mikä kokoelma?
karhu karhu
Vihreä femakkoherkku nami nami Vihreä femakkoherkku nami nami
 835 näyttökertaa, 7 viestiä, 5.54 MB, 1 tiedosto, 19.04.2024 03:31:40
[ + 1 | ]

Tiberian Sun 2024

[69919] [GDI-1.mp4] [5.54 MB] [854x480] [28.36s] [] []

ukraina

(182)  · 

sota

(192)  · 

gdi

 · 

tiberian sun

 · 

peli

(187)
19.04.2024 04:05:03 | 04:05:28
#615022 [+2] Piilota Suosittele

Äänet ja sivugrafiikka on C&C ykkösestä, ei Tiberian Sunista ja jalkaväen tuki vaikuttaa tosi reilulta tässä.

19.04.2024 19:08:47 | 19:11:20
#615124 [+1] Piilota Suosittele

>>615022
Mua häiritsee kuinka noi ei osaa käyttää maastoa edukseen. Levittäytykää, älkää olko liian lähekkäin. Paljon enemmän suojaa sivuilla, eikä tohon ois tarvittu kuin pari kranaatinheitintä niin kebab-tivoli ois ollu valmis.

Just ton takia jenkit treenaa Suomessa, ne on tottunu urbaaniin ympäristöön siellä afghanistanissa ja kemaliassa, ne ei oo tottunu Suomalaiseen metsään sekä vaikkapa Ukrainalaisiin olosuhteisiin.

.........eikä Ukrainassa ollu asevelvollisuutta ennen sotaa. 2014 jälkeen ois pitänyt olla.

20.04.2024 19:58:27 | 19:58:51
#615539 [+-] Piilota Suosittele

>>615124
2 viikon koulutus armeijaa käymättömille, ja sinne armeijaan tosin joutuu se vitun tyhmä aines kansasta. Jos on yhtään järkeä, on venäjällä armeijan jättäminen välistä ihan tapa.

Johtuu armeijan rakenteesta joka juuri ei kyllä tämän takia, mutta muutettiin kuitenkin kaksivuotisesta yksivuotiseksi.

Venäjällä käytetään keppiä, länsimaissa kokeillaan ensin porkkanaa.

20.04.2024 20:02:52 | 20:05:45
#615542 [+-] Piilota Suosittele

>>615539
Mä en usko että noi on ryssiä, tai jos on niin ne käyttää jenkkien lahjottamia hummereita. Veikkaisin että Ukrainalaisia. Koulutuksesta on paha sanoa, koska Tanska, Britit yms yms on tarjonnut erilaisia koulutuksia omissa maissaan sekä myös lähettänyt kouluttajia paikan päälle. Suurin osa käsittääkseni saa ihan varteenotettavan koulutuksen (ottaen huomioon sota-ajan) mutta varsinkin sodan alussa 2022 siellä oli eniten ummikkoja jotka sai pyssyt käteen lähes välittömästi. Hummereista en muista milloin ekat saapu, mutta voisin veikata aika ajoissa koska bradleyt jne saatiin vasta myöhemmin.

Nythän ne saa helvetisti uutta porukkaa, kun ikärajaa laskettiin mobilisaatioon

20.04.2024 20:46:09
#615569 [+-] Piilota Suosittele

>>615542
Niin joo. Ukrainalaiset sotilaat saivat kyllä hyvää koulutusta, mutta he eivät suostu toimimaan sen mukaan, vaikka vähän paremmin kuin ryssät jotka eivät nyt ymmärrettävistä syistä koulutusta länneltä saaneet tai olisi edes hyväksyneet.

[ 7 viestiä | ]