Tiskausbörh :3 Tiskausbörh :3
mahdollisuuksien maailma mahdollisuuksien maailma
Ludicrous Speed Ludicrous Speed
Mun! Mun!
hapsi_:n viikonloppu hapsi_:n viikonloppu
Voi sitä ilon määrää, kun lapselle antaa noita Voi sitä ilon määrää, kun lapselle antaa noita
Shrekin tapahtumarikas päivä Shrekin tapahtumarikas päivä
Lämmin spotti Lämmin spotti
Keittiön löytöjä Keittiön löytöjä
Kasvisruoka on aina parempaa Kasvisruoka on aina parempaa
Mullaki on selkäkipuja mut pakotetaan hommiin Mullaki on selkäkipuja mut pakotetaan hommiin
Luolan ainoa keijukainen Luolan ainoa keijukainen
Muumipappa, kusipää homo Muumipappa, kusipää homo
Kissasarjiskokoelma Kissasarjiskokoelma
Varastettu panokone Varastettu panokone
Darwin Award Darwin Award
ajattele lapsia ajattele lapsia
näin aistin näin aistin
klassikko nappulasta klassikko nappulasta
Sai sentään darwinin-palkinnon Sai sentään darwinin-palkinnon
Sad steamed hams ;___; Sad steamed  hams ;___;
Taas se aika vuodesta :) Mämmiä saatana <3 Taas se aika vuodesta :) Mämmiä saatana <3
Garfief minus garfielf Garfief minus garfielf
kyllä te tiedätte mikä kyllä te tiedätte mikä
 860 näyttökertaa, 13 viestiä, 4.27 MB, 1 tiedosto, 16.04.2024 00:36:03
[ + 2 | ]

Yhden pitää pudota 2097


one

(12)  · 

must

 · 

fall

 · 

2097

 · 

remix

(22)
16.04.2024 18:48:39
#614735 [+4] Piilota Suosittele

Alkuperäisestä OMF:stä 30 vuotta.

30!

Mihin hittoon se aika on mennyt?
Ai että silloin sitä iloisena pelaili vailla huolen häivää, aurinko paistoi 24/7 taivaalta, ruusut tuoksuivat joka paikassa ja elämä. Se oli vain upeaa.

19.04.2024 22:20:40
#615209 [+-] Piilota Suosittele

>>614679
>>614735
Tätä tuli kyllä pikkupoikana ysärillä tahkottua ja paljon. Vielä enemmän toissa vuosikymmenellä, kun *köh* jostain löytyi ilmaiseksi kokoversio ja pääsi tuohon oikeaan loppuvastukseen ja ties mihin turnausmoodeihin.
Ja vielä vasta muutama vuosi sitten selvisi, että tässä on vielä vaikka ties mitä salakenttiä ja -vastuksia...
Mihin hittoon se aika on mennyt?

Aika menee sitä nopeammin mitä enemmän on mietittävää...
Nuorempana vaikka 4 vuotta oli kuin pieni ikuisuus, nykyään kuin silmänräpäys.

19.04.2024 22:32:47
#615216 [+1] Piilota Suosittele

>>615209
Ei kyl mitää hajua oliko täysversio vai joku shareware. Jotain turnausmoodeja siinä oli kyl ja paljon paljon pelattavaa et veikkaan että oli iha täysversio.

19.04.2024 22:42:41
#615221 [+2] Piilota Suosittele

>>615209
>>615216
Itsellä oli ihan täysi pira... siis piraija-maskinen robotti. Joo.
Ne kolinat osumista olivat vallan mahtavia. Soundblaster oli vedettynä 80-luvun alun Luxoriin ja kolina vain kävi, kun tuli tahkottua. Vaikka vaahtosammuttimena tuli kuusnepalla tahkottua Barry's Boxingia ja International Karate Plussaa... ja PC:llä tuli pelattua sinänsä visuaalisesti hienompaa ja kehittyneempää Mortal Kombatia, niin muistijälki päässä kertoo vahvasti, että OMF oli paras taistelupeli.

19.04.2024 23:13:17 | 23:15:09
#615239 [+-] Piilota Suosittele

>>615216
Kylläpähän se on ollut täysversio.
Sharewaressa ei muistaakseni päässyt siihen turnausmoodiin ollenkaan, ja puolia hahmoista ja roboteista ei saanut edes käyttää.
>>615221
Ne kolinat osumista olivat vallan mahtavia

Ne äänet ja musiikit, aijai... Konsolit ja muut pelikoneet oli pitkään ja pitkällä edellä, mutta onneksi tuli 90-luku Soundblastereineen niin pääsi nauttimaan kunnon äänistä.
Tosin, OMF:stä olisi saanut kyllä ilmestyä sellainen kunnon kabinetti, vähän kuin vaikka Mortal Kombatin tapaan.
Kunnon joystick, näppäimistöä mukavammat napit, vähän isompi kuvaputkinäyttö kuin kotona ja ainakin sylinkokoinen kaiutin antamaan pelin äänimaailmalle arvoisensa kuuluvuuden.
Ihan vain, että tietäisi sitten joskus rikastuneena, että mihin sitä rahansa tuhlaa :D

[ 13 viestiä | ]