pomppu tiessä pomppu tiessä
Moi :3 Moi :3
Kiltti-Doriskos (ei se vaate) Kiltti-Doriskos (ei se vaate)
Miu mau fuu fuu! Miu mau fuu fuu!
Bongokissa :3 Bongokissa :3
Tarjoiluvuorossa Mestari Tarjoiluvuorossa Mestari
Natsipoly Natsipoly
Pilaantunutta viiniä Pilaantunutta viiniä
True sentristi True sentristi
Sairaan nopee Haisuli Sairaan nopee Haisuli
Possuja Possuja
Highway to the Danger Zone Highway to the Danger Zone
ääniä yössä ääniä yössä
Aamiainen Aamiainen
Lihava lehmä Lihava lehmä
menes menes
Jos saisin matkustaa ajassa... Jos saisin matkustaa ajassa...
Turkki siistitty Turkki siistitty
Doges 2 Doges 2
migä se siellä :DD migä se siellä :DD
Balettia Balettia
Breivik intissä Breivik intissä
Kukkuu, pellavapäät Jukolan poijjaat Kukkuu, pellavapäät Jukolan poijjaat
Työpaikkailmoitus RÄH HÄH höhö Työpaikkailmoitus RÄH HÄH höhö
 1 155 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.96 MB, 1 tiedosto, 14.04.2024 02:20:17
[ + 3 - | ]

päivän vitsi

[69801] [kayvat_toissa_ja_maksavat_veroa.mp4] [0.96 MB] [854x480] [8.04s] [] []

päivän vitsi

 · 

manne

(192)  · 

mustalainen

(155)  · 

veronmaksaja

(8)  · 

työ

(112)  · 

ravineekeri

(70)  · 

rahtihame

(29)  · 

kelarotta

(93)  · 

työkyvyttömyyseläkeellä

(67)
14.04.2024 03:11:44
#614107 [+3] Piilota Suosittele

>>614102
Mustalaiset muissa maissa eivät edes pukeudu perinteisen mustalaisesti.

Minä alan pukeutumaan näin kohta!!!


*ei jumalauta, google: finnish trational suit 😂

14.04.2024 03:16:35 | 15:37:42
#614112 [+8] Piilota Suosittele

>>614107
No joo, esimerkiksi briteissä niin eihän niitä erota normaalista väestöstä muuten kuin huonolla käytöksellä, huonolla kielenkäytöllä ja selkeästi nähtävissä olevalla alhaisella koulutuksella. Jenkkilässä puhuttaisiin ja verrattaisiin trailer park -porukkaan. Suomessa sen sijaan maksetaan rahtihamekankaat ja kaikki muut hullutukset. Loppu hullutuksille, positiiviselle rasismille välitön stoppi ja porukka normaaleihin töihin. Aivan naurettavaa, että veronmaksajat maksavat kaikenlaiset hullutukset erilaisille vähemmistöille. Aika integroitua, aika olla ihmisiksi. NYT!

14.04.2024 05:04:48
#614125 [+6] Piilota Suosittele

Kuten oon jo monesti sanonu niin se oli virhe poistaa laista, että mustalaisen saa hirttää ilman oikeudenkäyntiä. Nuo vittusaatanat ei oo ikinä sopeutuneet mihinkään, ne ei haluakaan sopeutua ja käyttävät lakipykäliä hyväkseen aina ku keksivät, että niitä sianpaskoja ois muka koheltu epäkunnioittavasti. 400 vuotta eikä minkäänlaista integroitumista. Lappalaisekki on vähemmän haittana vaikka nekin keksii kaikenlaista joutessaan. JA ei perrrrrkele, kaislahurreja ei oteta etes tähän autismikeskusteluun mukkaan.

14.04.2024 08:26:56
#614177 [+2] Piilota Suosittele

"Me halutaan opiskella, me käydään töissä".
Tuota tuotaa...
7/10 tai 8/10 romanista on eläkeläisiä ilman työhistoriaa, 1/10 eläkkeellä olevista romaneista omaa oikeasti työhistorian jolla on ansainnut työeläkkeen, eikä mitään sairaseläkettä.

15.04.2024 04:37:12
#614466 [+-] Piilota Suosittele

>>614177
>>614258
Alkaa katseesta oikealle = valehtelu.

Ihan sama kun mä menisin tyhjän työkalupakin kanssa kauppaan koska meillä on tällainen työn kulttuuri. Osa asustettani jota ei saa tutkia!

Vittu taas urut soimaan saatana!

[ 6 viestiä | ]