very smooth very smooth
Antimateria tassuttelee lauantaina (pic unrelated) Antimateria tassuttelee lauantaina (pic unrelated)
Habs ja Pihvi treffeillä :D Habs ja Pihvi treffeillä :D
vitun paskapää vitun paskapää
Eri uutiset Eri uutiset
mustalainen riehuu mustalainen riehuu
Hyvää aikaa. HYVÄÄ AIKAA! Hyvää aikaa. HYVÄÄ AIKAA!
Ratkaisu Ruotsin ongelmiin. Ratkaisu Ruotsin ongelmiin.
Neekerit vain neekeröivät Neekerit vain neekeröivät
Cyberpunk Luolasto - Mustalaisten luolasto Cyberpunk Luolasto - Mustalaisten luolasto
isänpäivä isänpäivä
Ryppy jakaa viisautta osa VIII Ryppy jakaa viisautta osa VIII
Namskis Namskis
pentin rizla pentin rizla
viritys viritys
valitse börh valitse börh
Alamaailman Vasarat - Kebab tai henki! Alamaailman Vasarat - Kebab tai henki!
höhöhö höhöhö
älä tuhlaa vettä >:3 älä tuhlaa vettä >:3
hehe hehe
Koettaa etukäteen Koettaa etukäteen
Black lives matter Black lives matter
Tärkeä kysymys yhteisölle - toivottavasti suurin osa vastaa! Tärkeä kysymys yhteisölle - toivottavasti suurin osa vastaa!
Hopitihop motherfucker Hopitihop motherfucker
 773 näyttökertaa, 12 viestiä, 6.21 MB, 1 tiedosto, 11.04.2024 18:27:52
[ + 1 | ]

Homopata.

[69729] [p.png] [6.21 MB] [1024x3410] [] []
p.png

röö

 · 

5 minsan köksät

11.04.2024 18:56:33 | 18:57:44
#613211 [+-] Piilota Suosittele

>>613202 Paljonko arvelisit kypsymisajan olevan hellan asetuksella 0.65? Oisko se puolisen tuntia nytten ollut. Pelkkä lämpeäminen vie aikaa. Unohdin vielä laittaa hellan päälle aluksi kun aloin ottaa kuvia.

[ 12 viestiä | ]