Purulelu Purulelu
Jekku Jekku
Pieni kurinpalautus Pieni kurinpalautus
Kasvoi börheäksi. Kasvoi börheäksi.
Fingerpori Fingerpori
Narttu ei kyllä sais vetää... Narttu ei kyllä sais vetää...
Tuota tuota.... Tuota tuota....
porno tosielämässä porno tosielämässä
insinööriyttä insinööriyttä
Pannukakkukokki Pannukakkukokki
viisi viikkoinen viisi viikkoinen
muumipeikko ja pyrstöräjähti muumipeikko ja pyrstöräjähti
maanantai on taas lähellä maanantai on taas lähellä
Mites tässä näin kävi? ;__; Mites tässä näin kävi? ;__;
ei aina onnistu ei aina onnistu
Moikka teille kaikille Moikka teille kaikille
yhdet kasvot yhdet kasvot
Kesäistä kellottelua :3 Kesäistä kellottelua :3
*hauk* *hauk*
SiivousPojat - Kalle eläinten ystävä SiivousPojat - Kalle eläinten ystävä
Rakkari ohittaa Rakkari ohittaa
mikä lommo mikä lommo
Tänään vedetään se perus setti Tänään vedetään se perus setti
kissaa ei kiinnosta kissaa ei kiinnosta
 844 näyttökertaa, 8 viestiä, 13.8 MB, 1 tiedosto, 31.03.2024 16:21:44
[ + 4 - | ]

Ählämi ja auto

[69351] [tiedosto.mp4] [13.8 MB] [608x1080] [52.97s] [] []

31.03.2024 16:47:54
#610885 [+1] Piilota Suosittele

Mekko mikolla kävi tuuri, ei turvavyötä, lentää ikkunasta ulos tuollaisessa kieputuksessa ja laskeutuu noinkin turvallisesti & pehmeästi.

31.03.2024 17:28:54
#610902 [+-] Piilota Suosittele

Tuossa on vain sellanen pieni riski jo ihan pelkkää vesirajaa pitkin
ajaessakin, että jos ilmanotolle ei ole tehty mitään, niin suurella
todennäköisyydellä haukkaa sinne vettä.

Jos siellä on sylinterissä vettä ilman sijasta. Paskalla säkällä vääntää
kiertokankia mutkalle, kun vesi painuu kasaan vähän huonosti.

Ei nyt ihan pisaroista tuota tapahdu, mutta kannattaako nyt
vartavasten riskiä siitä ottaa.

31.03.2024 19:05:24
#610923 [+2] Piilota Suosittele

Toiset voivat elää länsivaltioissa ja toiset hiekka-aavikoilla. Tämä kuuluu taas sarjaan, jota ei pidä päästää länteen.

31.03.2024 20:50:43 | 20:51:59
#610950 [+1] Piilota Suosittele

No, iskä Abdullah-Seseseko-bin-Laden-al-aksa ostaa kyllä uuden kun entinen oli nuin huono ohojata. Eihän tommosella pääsis etes väkijoukkoon ajamaan kun menee minne sattuu. Pommiliivitkin kastuu.

[ 8 viestiä | ]