auringon polttama auringon polttama
Parranajo kesken Parranajo kesken
GLOOP GLOOP
Hyvin koulutettu rotikka Hyvin koulutettu rotikka
Kuski vaihto kyytiä Kuski vaihto kyytiä
piirretty piirretty
heh heh
tällasta se vapaus teettää tällasta se vapaus teettää
ei saa olla rasisti ei saa olla rasisti
lajittelua lajittelua
Hyvä keskustelu sananvapaudesta jne Hyvä keskustelu sananvapaudesta jne
Sillä lailla! Sillä lailla!
coronatesti perseestä coronatesti perseestä
Tänään se vasta oli hyvä päivä Tänään se vasta oli hyvä päivä
naku ankalle naku ankalle
nyt kävi näin nyt kävi näin
poni poni
kaunis :3 kaunis :3
onko tarpeeksi vahvaa onko tarpeeksi vahvaa
tais mennä ylitöiksi tämä homma tais mennä ylitöiksi tämä homma
moi isi moi äiti mä' oon tyttö moi isi moi äiti mä' oon tyttö
koripalloa koripalloa
et saa laulaa >:3 et saa laulaa >:3
Pesuhetki Pesuhetki
 1 362 näyttökertaa, 13 viestiä, 1.38 MB, 1 tiedosto, 27.03.2024 16:17:44
[ + 7 - | ]

Työkkärin mainoskampanja

[69238] [tiedosto.mp4] [1.38 MB] [270x480] [23.59s] [] []

mene

(10)  · 

töihin

(38)  · 

työkkäri

(14)  · 

nainen

(2351)
27.03.2024 19:42:52
#609721 [+2] Piilota Suosittele

En vitussa mene ikinä töihin:D Ooks vähä kateellinen vittu köyhille joita saat elättää sun verorahoilla etkä voi sille yhtään mitään vitun perzunazi:D Tässä meidän suomen maassa ei kenenkään oo pakko tehä töitä ja suomalainen sosiaalirotta saa valtiolta enemmän rahaa ku suurin osa maailman ihmisistä saa työtä tekemällä ikinä:D Mitä vitun järkee tässä paskamaassa on tehä mitään töitä enää ku sossulla pärjää ihan yhtä hyvin ku jollain paskaduunilla:D Imetään suomineidon tissiä siihen asti että se kuivuu, mikä ei kestä enää kauaa, ja sit ku tää systeemi romahtaa nii lähetään mamunekrujen kanssa kumiveneellä ruotsiin nauttimaan sveamamman hedelmiä! Tyhmät työtä tekee, kyllä viksut pärjää ;)

27.03.2024 21:30:46
#609758 [+1] Piilota Suosittele

>>609721
Miksi tuo työttömien elättäminen verorahoista aina nostetaan esiin, sekä aina työttömät vetoaa siihen? Mun veroista menee natolle, eu:lle, lahjotuksia ympäri maailmaa, koulutus suomessa, terveydenhuolto ja vaikka yle vero....

..niin miks aina se työttömien sosssumassit on aina se pahin olevinaan?

27.03.2024 22:09:57
#609778 [+-] Piilota Suosittele

Alahan veronmaksajaksi vai haluatko tosissasi että Marokossa tilapäisesti oleskelevien Ghanalaisten kyrpäjuuston mikrobikoostumus jää selvittämättä?!

27.03.2024 23:13:45
#609795 [+1] Piilota Suosittele

>>609758
Siinä on stigma kun autetaan valkosta heteromiestä. Tosin nykää työttömät on pääosin neekereitä tai vähintään valkoneekereitä että luulis sitäkin kohta hehkutettavan hyveenä.

28.03.2024 00:10:37
#609817 [+-] Piilota Suosittele

Paree muistaa sitten ne verot tai tulee runtua. Onlyfansin suomalaisten tulot käytiin jo läpi ja verrattiin maksettuihin veroihin ja sitä voisi kuvailla tutulla lausahduksella "huoraa turpaan".

17.12.2024 09:51:41
#667061 [+-] Piilota Suosittele

>>609758
Ja se työtönkin maksaa niistä rahoista verot.

Onneksi itse pääsen eläkkeelle vappuna enkä meinaa enää ikinä edes kokeilla palata työelämään. Yks kerta riitti.

[ 13 viestiä | ]