rahkapihan_tuho.jpg rahkapihan_tuho.jpg
Maksa sano poks Maksa sano poks
Time Square Time Square
The ultimate game The ultimate game
Onnenbörh :3 Onnenbörh :3
Runkkaamisen alkeet Runkkaamisen alkeet
Setä Setä
Homoako? Homoako?
Kisu keskeyttää <3 Kisu keskeyttää <3
Väärä parkki Väärä parkki
Hitsin hissi Hitsin hissi
Rip Robi Rip Robi
Kimi. Kimi.
Tony Hawk Tony Hawk
BIC kynä BIC kynä
Pronssi ryhmäkuva Pronssi ryhmäkuva
Luolaston tutkimusmatkailijat Luolaston tutkimusmatkailijat
Sale hassuttelee Sale hassuttelee
Audienssisi on päättynyt, huumon. >:3 Audienssisi on päättynyt, huumon. >:3
Hörps Hörps
Selvästi Luolaston käyttäjä Selvästi Luolaston käyttäjä
Lentosuukko Lentosuukko
Suihk! Suihk!
Kaikkensa antoi Kaikkensa antoi
 684 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.65 MB, 2 tiedostoa, 24.03.2024 16:04:45
[ + 0 | ]

Leikki lampulla

[69113] [ajPQ1Nw_460sv.mp4] [1.58 MB] [460x526] [41.78s] [] []
[69112] [aW3P1JnY_700w_0.jpg] [0.08 MB] [640x866] [] []
aW3P1JnY_700w_0.jpg

lamppu

(28)

vajakki

(52)

idiootti

(125)
24.03.2024 17:08:40
#608922 [+-] Piilota Suosittele

Ei edes siinäkohtaa ymmärtänyt asian typeryyttä, jos ei leuka niinpaljoa
luonnostaan auennut, että piti voimalla ruveta hakkaamaan sisään.

Havainnollistamiskuvista poiketen taitaa olla kyseessä ledilamppu,
joka on muovia eikä lasia. Eli tuskin sirpaloituu ihan pienestä
puremisesta, mutta eipä taida tulla poiskaan ihan helposti.

Nokkapiheillä kiinni ja ainakin yrittää kitkuttaa pihalle.
Toki aina on vaihtoehto hakeutua ensiapuun ja solkata
tätille lasintakana, että mikä vittu nyt taas vaihteeksi
on ongelmana.

[ 4 viestiä | ]