Siesta Siesta
Lääkärikissa Lääkärikissa
Covid-19 Covid-19
Frederik Frederik
Näköradio Näköradio
Tuoli Tuoli
Coronavirus V Coronavirus V
Ei saatana nää vaa paranee Ei saatana nää vaa paranee
Chad Chad
mitä noituutta tämä on :3 mitä noituutta tämä on :3
the blind idiot god the blind idiot god
juuh elikkäs ranut ja kanakastike juuh elikkäs ranut ja kanakastike
tuuhea karvoitus tuuhea karvoitus
Corona Party Corona Party
toimii toimii
Filimin pätkäsiä Filimin pätkäsiä
Rauhan uskonto kommentoi Iltasanomissa Rauhan uskonto kommentoi Iltasanomissa
Olivia Taylor Dudley 2 Olivia Taylor Dudley 2
hyvä temppu hänelle hyvä temppu hänelle
Valkaisu Valkaisu
Meemi tekstit seinällä Meemi tekstit seinällä
Kapteeni Suomi Kapteeni Suomi
plantation master plantation master
Kohta alkaa kylvöhommat Kohta alkaa kylvöhommat
 942 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.41 MB, 1 tiedosto, 17.03.2024 20:48:46
[ + 1 | ]

Ruotilaisessa metrössä

[68842] [tiedosto.mp4] [1.41 MB] [460x818] [14.82s] [] []

metro

(37)

neekeri

(1402)

maahanmuuttaja

(54)

parasiitti

(57)  · 

kiintiöneekeri

(6)  · 

hiekkaneekeri

(48)  · 

sharia

(47)  · 

islam

(207)  · 

muslim

(9)  · 

ahmed al-raiskhar

(33)  · 

mamu

(210)  · 

blm

(181)  · 

sdp

(559)  · 

demarit

(141)  · 

vihreät

(424)  · 

kulttuurin rikastuttaja

(18)
17.03.2024 21:42:49
#606889 [+4] Piilota Suosittele

Ei takana seissyttä jätkääkään sen vertaa kiinnostanu, että
mitään edes sanonu tuolle pässille. Jos tuollaista paskaa
opettelee sietämään, niin se pahenee kokoajan, jos
poikia ei kukaan kouluta siihen, että miten näilläkorkeuksilla
käyttäydytään.

17.03.2024 23:04:17
#606908 [+1] Piilota Suosittele

Se on rikkaus ja voimavara.. toivottavasti oppivat ettei sdp:n äänestäminen kannata.. no eivät tietenkään opi.. :(

19.03.2024 17:56:46
#607233 [+1] Piilota Suosittele

>>606889 Olisi aika typerää riukuniskan puuttua kun joutuisi varmaan tappelemaan ja jos voittaisi, linnareissu, häviäisi, silti varmaan molemmille rangaistus..

21.03.2024 00:34:13
#607646 [+-] Piilota Suosittele

>>607233 Kyllähän sen tiedostaa, että riski lainsäädännöllisistä ongelmista
on aavistuksen liian ilmeinen. Etenkin kun oletettavasti sankari ei ymmärrä
kuin bulabulaa ja vanhankansan luuvitosta.
Viittomakieleen jos pitää mennä, niin ymmärrettävästi ei haluaisi omaa
arkeaan pilata yhden pässin takia.

21.03.2024 23:24:34
#607913 [+1] Piilota Suosittele

>>607646
Siinä olisi ollut kyllä hyvä tilaisuus ottaa seläntakaa kuristus, oikeusjärjestelmämme ei kannusta sellaiseen. Siis oikeuteen. Tai pikemminkin mikä on oikein.

22.03.2024 12:23:32
#608064 [+1] Piilota Suosittele

>>607913 Tänäpäivänä ongelma tuleekin siitä, kun vanhemman
kansan ns. moraalinen oikeus ja kirjanopillinen oikeus
eivät ole samaa mieltä toimintatavasta.
Ja miten siihen ongelmaan päädytään on liian usein sen takia,
kun muualta tullut osapuoli ei halua kunnioittaa kumpaakaan.
Eli vähissä ovat vaihtoehdot, jos ei halua itselleen seuraamuksia.
Olettaen, että lyö ja katoa ei ole vaihtoehto.

[ 11 viestiä | ]