Viestinlähettäjä Viestinlähettäjä
Muutama kuva 4. Muutama kuva 4.
Based Kimi Based Kimi
Näinhän se menee Näinhän se menee
Demari syömässä aamupalaa duunarin lautaselta Demari syömässä aamupalaa duunarin lautaselta
Mustat sotkee valkoiset siivoo Mustat sotkee valkoiset siivoo
Token talent! Token talent!
big benin big benin
die nadsionaale die nadsionaale
Laura ja Antti Laura ja Antti
Luolaston vappu Luolaston vappu
armeija armeija
Kultturelliä Kultturelliä
ebin ebin
forgodden webbins forgodden webbins
Pelko on aseemme! Pelko on aseemme!
Cuckoomus Cuckoomus
No, joo. Nam. No, joo. Nam.
Loppu se puuhun nojaaminen saatana Loppu se puuhun nojaaminen saatana
saana sorvaa jussia saana sorvaa jussia
Teatteri Teatteri
Assburger Assburger
Mahtiorkut Mahtiorkut
Nyt tulee kebabbia Nyt tulee kebabbia
 811 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 10.09.2022 12:24:11
[ + 6 - | ]

rikkautta vain

[67401] [rikkaus.jpg] [0.19 MB] [1456x1152] [] []
rikkaus.jpg

neekeri

(1397)  · 

raiskasi

 · 

jälleen

 · 

kuka

(8)  · 

yllättyi

 · 

ei

(149)  · 

ainakaan

 · 

antero

(24)
10.09.2022 14:55:35
#597874 [+4] Piilota Suosittele

Nähtävästi nykyään pitää olla toimittaja Lähi-Idästä, että uskaltaa ja voi kirjoittaa mahamattien rikoksista ja vielä nimen kanssa.

10.09.2022 23:18:38
#597968 [+2] Piilota Suosittele

joo, 2015 oli ryntäys ruotsista, "korona sulkutila-aikana" vähintään saman verran lentoteitse..Homo pekka järjestelee kaikenmaailman, vaikka pitäisi istua vähintään vankilassa myytyään aikoinaan sähköverkkomme.

[ 8 viestiä | ]