COVID Carl COVID Carl
tuutko nuolemaan tuutko nuolemaan
obi-wan mjäy obi-wan mjäy
moottoriöljyjen vaihtoa moottoriöljyjen vaihtoa
Home pizza Home pizza
STD eiku siis SDP STD eiku siis SDP
tunnistus tunnistus
pekka :D pekka :D
absolute blyat absolute blyat
Tyypillinen vegaani Tyypillinen vegaani
radio vittuilee radio vittuilee
GTA Finland GTA Finland
Tanssija Tanssija
jäätelö jäätelö
Kalijaa Kalijaa
mutsis mutsis
spandex spandex
mä tuun kellottaa sua mä tuun kellottaa sua
ruotti ruotti
Ählämit ahdistelemassa skottityttöjä Ählämit ahdistelemassa skottityttöjä
hienosti ajettu hienosti ajettu
ookkonä boomeri ookkonä boomeri
clippy auttaa opastaa clippy auttaa opastaa
treffeillä treffeillä
 1 108 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.87 MB, 1 tiedosto, 26.08.2022 08:04:34
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 26.08.2022.

uhriutuminen

[66938] [uhrioutuminen.png] [0.87 MB] [720x723] [] []
uhrioutuminen.png

uhriutuminen

(6)  · 

sanna marin

(322)  · 

sdp

(558)  · 

vasurit

(20)  · 

suvakit

(200)  · 

kuvaa mun lasta

(25)  · 

prisman kassa

(30)  · 

aamupala 800

(19)  · 

hillotolppa

(18)
26.08.2022 08:27:36
#595240 [+6] Piilota Suosittele

tolla palkalla ja se että on suomessa eniten valtaa omaama politiikko on hienoa uhriutua. Voi kyynel. Ihmisiä on suomessakin ilman asuntoa ja ruokajonot kasvaa ja tää narri inisee, kun sen biletys kuvat tuli julki. Giljotiinilla olis hommia nykypäivänä myös. nää suomen päättäjät on täysin pihalla normaalin työssäkäyvän ahdingosta. Varsinkin jos omistaa sähkölämmitteisen omakotitalon

26.08.2022 08:46:03
#595244 [+5] Piilota Suosittele

>>595240

Johtuu siitä, etteivät välitä suomalaisista. Heille tipahtaa kokoajan lisää ja lisää etuja. Miksi semmoisessa asemassa pitäisi välittää jostain roskasta?

26.08.2022 13:55:54 | 13:56:20
#595273 [+3] Piilota Suosittele

- Rouva pääministeri, miksi ette ota miestänne mukaan, kun lähdette yölliselle retkillenne kaupungin yöelämään?
- Höh! Eihän se ole suinkaan kotona yksin, onhan sillä lapsi siellä seurana!

26.08.2022 18:04:32
#595304 [+3] Piilota Suosittele

jo joutais toi bile-pelle pois pm paikasta. pilaa suomen maineen. persut suunnittelee luottamus äänestystä bailuista ja hulluista raha jutuista.

26.08.2022 18:10:48
#595308 [+5] Piilota Suosittele

Helpompi ja rehellisempi olisi ollut sanoa vain:

"
Minä mokasin & dokasin ja muutamana viikonloppuna putkeen. Menojalkaa vipatti ja humalassa valitsin seurani väärin. Olen syvästi pahoillani enkä enää valitse pintaliitäjiä seurakseni. Anteeksi.
"

Mutta eihän diktaattori näin voi sanoa. Sen sijaan tehdään ennakkoon suunniteltu ja treenattu show. Onnittelut silti näyttelijänsuorituksesta. Se oli hyvää Salkkarit-tasoa ja pienen hetken tuntui siltä, että voi kun olisi kiva napata lutunen Sannuli halaukseen ja silitellä päätä (ja tehdä Olavitkin). Mutta se ei montaa sekuntia kestänyt ja Kumpula-Natrin kuulemisen jälkeen show'n mittakaava alkoi todella ällöttämään.

26.08.2022 19:52:15
#595331 [+1] Piilota Suosittele

>>595308

Ei kehtaa sanua noin ja nuin vakavasta pallista vielä kyse. Ei ollut kykeneväinen pääministerin pallille. Demareista tulee hyvin ehdokkaita pääministeiksi.

[ 7 viestiä | ]