Kiintoisaa Kiintoisaa
tintti pakenee itiksestä tintti pakenee itiksestä
Aamunkoi Aamunkoi
miten hullua tämä on.. miten hullua tämä on..
#vainpilviajatuksia #vainpilviajatuksia
pelasti pelasti
huuman sekosi lopullisesti -_- huuman sekosi lopullisesti -_-
Pettymys Pettymys
Hi Steven! Want to feel the baby? Hi Steven! Want to feel the baby?
Tää idiootti on kanssa yksi yhteiskuntajätteen tuottaja Tää idiootti on kanssa yksi yhteiskuntajätteen tuottaja
kissavideo kissavideo
Pakotettu perspektiivi Pakotettu perspektiivi
Skeletorin mukava päivä Skeletorin mukava päivä
lepakot lepakot
Akkuun virtaa Akkuun virtaa
hyökkäykseen :3 hyökkäykseen :3
Troubled breathing... Troubled breathing...
Lapset on lapsia Lapset on lapsia
Lover boy... Lover boy...
Hääkuva Hääkuva
Unikaveri Unikaveri
cat.exe error cat.exe error
Yksin dokaaminen ei oo kivaa Yksin dokaaminen ei oo kivaa
Kesämies Kesämies
 1 277 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.56 MB, 1 tiedosto, 25.08.2022 21:26:37
[ + 5 - | ]

Spandex

[66933] [tiedosto.mp4] [0.56 MB] [540x360] [12.61s] [] []

pyöräilijä

(33)  · 

spandex

(50)  · 

kusipää

(19)  · 

yli vaan

 · 

pyörä homo

(19)  · 

hyvän mielen media

(25)  · 

vihreät

(423)
25.08.2022 21:48:01
#595181 [+2] Piilota Suosittele

Enää ei edes spandex spedet ahdista niin pahasti kuin noi sähköskuutti idiootit.
Ajellaan keskellä jalkakäytävää, hypitään siitä ajoradalle, käännytään jalkakäytävän kulmassa hidastamatta näkemättä mitä sieltä on tulossa, ihmetellään kun vartijat pysäyttää kun ajellaan kauppakeskuksen sisällä tierillä +15km/h ihmisten keskellä.

25.08.2022 22:01:47 | 00:00:46
#595189 [+4] Piilota Suosittele

>>595181
Ennen sitä luuli, että kaupunkipyörien vuokraajat ovat niitä pahimpia. Heissä kiteytyi liilenteessä harvoin liikkuvan tienkäyttäjän osaamattomuus ja tietämättömyys. Sitten tulivat sähköskuutit ja edelliseen voitiin lisätä suunnaton typeryys ja majesteetillinen välinpitämättömyys.

26.08.2022 07:00:55
#595235 [+-] Piilota Suosittele

>>595189
Tuntuu että osalla näistä mainituista ryhmistä on aivojen käyttö asetettu "virransäästötilaan".
Spandex näkee vain rakoja mistä sujahtaa järjettömillä nopeuksilla.
Kaupunkipyörän käyttäjä kuvittelee että alla on monikäyttö / maasto kulkuväline jolla saa ajella missä vaan ilman tieliikenne lain puuttumista asiaan.
Sähköskuutin käyttäjä puolestaan sama kuin spandex varustettuna pienemmillä renkailla ja yleensä ilta / yö-aikaan vielä humalassa.

[ 4 viestiä | ]