ja vika sankari ja vika sankari
Kissa 7 Kissa 7
salkkarit kissatappelu salkkarit kissatappelu
Totuus Totuus
Sattuu ja tapahtuu Sattuu ja tapahtuu
"Soon." >:3 "Soon." >:3
Vesimelonin vartija Vesimelonin vartija
Rehuhousu: Kuva - Alexi Romano @alexiroseproductions Rehuhousu: Kuva - Alexi Romano @alexiroseproductions
OOF OOF
söpö riistamakera kuva söpö riistamakera kuva
Haukuttu blitzkrieg-yksikkö Haukuttu blitzkrieg-yksikkö
Don't kid yourself, Jimmy Don't kid yourself, Jimmy
ei menny ku leffoissa ei menny ku leffoissa
CornerShot CornerShot
Ny on periantai Ny on periantai
Niin se aika juoksee Niin se aika juoksee
yllätys :3 yllätys :3
Resident Evil 3 Resident Evil 3
Kova äijä Kova äijä
minun :3 minun :3
Kissa 3 Kissa 3
Koira Koira
Heavy metal börh >:3 Heavy metal börh >:3
Thank you Amazon-drone :3 Thank you Amazon-drone :3
 896 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.24 MB, 2 tiedostoa, 23.08.2022 12:16:28
[ + 3 | ]

Uutta kohua kehiin 🤣

[66835] [20220823_121556.jpg] [0.07 MB] [944x651] [] []
20220823_121556.jpg
[66834] [20220823_121557.jpg] [0.17 MB] [1080x1600] [] []
20220823_121557.jpg

kesärata

23.08.2022 13:16:39 | 13:17:33
#594574 [+2] Piilota Suosittele

Kesäranta on bilepaikka mm toimittajille ja kansanedustajille. Varmaan kännisen toimittajan vessassa ottama dickpiccikin olis Marinin vika (kyseinen kuva on WC-tiloista).

Kuvia ja videoita ottaneilla on nyt hyvä tilaisuus savustaa Marinia. Jokainen uusi levitetty kuva just Marinin juhlista saa somemölymystön kikkelit pystyyn.

23.08.2022 14:10:31
#594588 [+8] Piilota Suosittele

>>594574 monilla eläkeläisillä ja lapsiperheillä menee muutenki hankalasti ja tuleva talvi on monille sietämätän ja nämä huutelee jossai videoilla. Mää tarjoon sää maksat, haistakaa paska... alkaa oli kiintiö täynnä tätä sosialisti paskaa..

23.08.2022 15:28:34
#594601 [+-] Piilota Suosittele

>>594587
Tompstone hyvä. Kun puhutaan töistä, tarkoitetaan sellaista työtä, missä aikuiset käyvät ja josta saa rahaa. Työksi kutsumasi kaljan vetäminen ja paskaisissa kalsareissa rähjäisessä kämpässä vaeltelusi ei ole työtä, vaikka se ehkä sinulle työstä käykin.

Justiinsa hyväksyin yhden tarjouksen ja seuraava vielä odottaa. Ens viikolla alkaa sitten seuraava projekti. Tällä viikolla saan yhden valmiiksi, sitä tosin en vetänyt.

23.08.2022 15:29:45 | 15:31:11
#594602 [+-] Piilota Suosittele

>>594588
Joillakin ei ole kivaa -> kellään ei saa olla kivaa

Aika suomalaista sanoisin. Pätee tosin vain suomessa. Jos jossain muualla jollain ei ole kivaa, niin se on kyllä ihan oma vika.

23.08.2022 16:27:22
#594619 [+5] Piilota Suosittele

>>594601 olen tehnyt kiinteistöhoitotöitä 3kuukautta ja kyllä mulle maksetaan siitä VITUN PALKKAA!!! edellisestä paikasta otin loparit ihan sen takia ku pitkä työmatka ja BENSA OLI VITUN KALLISTA!!! ettei se oikeen kannattanu.. ja JA KYLLÄ OLEN VITUN MAALAINEN LIHAA SYÖVÄ PERSU JUNTTI JOKA EI EDES OMAN ÄITINSÄ HAUTAJAISISSA SUOSTUNUT PITÄMÄÄ KRAVATTIA JA KULEN KAUPASSA REIKÄSESSÄ T-PAIDASSA JOKA NÄYTTÄÄ SILTÄ KU ON HAULIKOLLA AMMUTTU KU EI VIITI MENNÄ KOTIA VAIHTAA EHJÄÄ PAITAA TÖIDEN JÄLKEEN IHAN SEN TAKIA KU BENSA ON VITUN KALLISTA.. KALJAA EI JOUDA PALJOO VIIKOLLA JUOMAAN KU AINOA KORTILLINEN AJAMAAN TYÖPAIKAN AUTOA... ja pomon kanssa pidetään joka aamu palaveri joka tietää ja tuntee mun elin tavat ni ei oikeen passaa silmävalkuaisten punottaa aamulla. tuossa pari kolmevuotta sitte ryyppäsin koko vitun kesän ihan vitutukseen ku yks työpaikka meni KORONARAJOTUSTEN TAKIA!!!

23.08.2022 19:40:28
#594663 [+3] Piilota Suosittele

Näitä videoita ja kuvia vain tippuu ja tippuu. Niitä vain tulee ovista ja ikkunoista.
Sanna-kultti puolustaa ja puolustaa.
Ja Sanna selittelee ja selittelee.

Nämä kuvat ja videot eivät jää tähän.

24.08.2022 01:48:50
#594769 [+-] Piilota Suosittele

>>594765
Kommentissa on tasan kaksi faktaa, yksi satiirinen kärjistys, yksi ihmisten somekäyttäytymisen perusteella tehty olettamus ja yksi ivallinen nälväisy. Löydätkö kaikki?

[ 19 viestiä | ]