No. Suomalaisilla alkaa mielenkiintoiset ajat. Jos omakotitaloasujan sähkölasku kuukautta kohden on ollut 300 euroa niin nyt saattaa olla sitten 1000- 2000 euroa. Ei siinä. Oppiipahan kahtoo mitä tekee kun tekee.
Töitä ei tuolloin enää ainakaan kannata tehdä.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Kummeli Marin.
Vanha kassatyttöjen sananlasku
Miko
Sanna vähän neuvotteli!
neko marin2
Kehtasikin!
Rysän päältä
Syy miksi idiootit kannattaa pakettia.
Ihana Sanna ❤
>:3 ministeri
"Ylimääräisiä"?
Kouluruokailu
Valehtelu a'la demari.
Vaahtokarkit
Jauhojengin johtaja istuu veromarkkojen ympäröimänä