Suomi mainittu! Ja Norja! Suomi mainittu! Ja Norja!
Historian valkopesun synty Historian valkopesun synty
Gondola perseilee menemään Gondola perseilee menemään
Vaalianime 2019 Vaalianime 2019
mummonlohaa mummonlohaa
Ilmoitusluontoinen asia Ilmoitusluontoinen asia
Retarded Retarded
Mikään ei tunnu miltään Mikään ei tunnu miltään
Wrath of the Lich Laitela Wrath of the Lich Laitela
I'm gonna sneak into your bed! I'm gonna sneak into your bed!
voi sentähän voi sentähän
Pixar esittää Pixar esittää
Ja sut piti hoitaa, vai? Ja sut piti hoitaa, vai?
Haluatko miljonääriksi Haluatko miljonääriksi
SERBIA STRONG SERBIA STRONG
RP pystyyn RP pystyyn
Kun painovoima ei riitä ripputisseihin Kun painovoima ei riitä ripputisseihin
Vuoden työntekijä Vuoden työntekijä
Kim Jong revittelee Kim Jong revittelee
AC/DC AC/DC
Flash AAA Flash AAA
Vittuillakseni pistin ananasta Vittuillakseni pistin ananasta
Suvakkien viimeinen pelikortti Suvakkien viimeinen pelikortti
Mr_pihvi Mr_pihvi
 1 058 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 09.08.2022 16:58:55
[ + 10 - | ]
👑 Plussatuin 09.08.2022.
👑 Katsotuin 09.08.2022.

Joku oli taas ollut bilettämässä 😁

[66396] [20220809_165757.jpg] [0.19 MB] [1020x1437] [] []
20220809_165757.jpg

sanna marin

(330)  · 

kekkuli

(23)  · 

haistelee viikon

 · 

vanhoja

 · 

kalsareita

 · 

ja

(32)  · 

masturboi

(6)  · 

samalla

 · 

kuvaa mun lasta

(25)  · 

neekereitä lisää

(18)  · 

prisman kassa

(30)  · 

spd

 · 

vasurit

(20)  · 

loiset

(16)
09.08.2022 17:21:24
#590858 [+1] Piilota Suosittele

>>590855
>>590854
"Kaveeraa ja tägää tykkäyksiä ig:ssä"
Anteeksi nyt vaan, mutta minä muistan kun Sauli Niinistö tuli irc-galleriaan kauan kauan sitten. Silloin ig:tä ei vissiin edes ollut (?) ja pelkkää nuorisoa koko galtsu täynnä. Nykypäivänä melkein jokaisella kansanedustajalla/ministerillä/presidentillä on jokin some, monella jopa useampia. Mikähän vitun itku tässäkin nyt sitten on?

09.08.2022 18:27:38 | 18:27:53
#590867 [+-] Piilota Suosittele

Kas, luolaston vammanen politiikan toimittaja taas Sanna Marin öyhyäöhyöhäyöhä ähöyäh öyähö yäh yö

09.08.2022 21:00:39
#590917 [+3] Piilota Suosittele

Henkilöpalvontaahan tuo on, selkeästi.
Brändiä henkilönä ja palvotaan sitä. Negatiivisesta sanomisesta saa arestia. Ei saa sanoa, koska henkilöpalvonta.

[ 10 viestiä | ]