näimpä näimpä
Otti yhden liikaa Otti yhden liikaa
Legolas, mitä tonttusilmäsi näkevät? Legolas, mitä tonttusilmäsi näkevät?
Väyryne Väyryne
Leukojen venyttelyä Leukojen venyttelyä
Naikkonen Naikkonen
Aina käy näin Aina käy näin
Ristin retki Ristin retki
rikkautta vain rikkautta vain
rönttönen rönttönen
musiikki musiikki
Dolan the terroras Dolan the terroras
ystävän muistutus ystävän muistutus
Suomalaisten syytä t. allahisti Suomalaisten syytä t. allahisti
uhrilahja uhrilahja
ostari kyttä ostari kyttä
Peppuperjantai Peppuperjantai
Masterbörh Masterbörh
Kuurouden hyödyt Kuurouden hyödyt
Charles Charles
pablo's esso bar :D pablo's esso bar :D
Väyrynen Väyrynen
vihreä siirtymä vihreä siirtymä
Mustalaisille koittaa lama Mustalaisille koittaa lama
 790 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.11 MB, 1 tiedosto, 16.02.2018 15:33:43
[ + 4 | ]

"Tämä on lunta." "No niin ilmeisesti on." :3

[7615] [lumityot_kinostaa.jpg.png] [1.11 MB] [599x818] [] []
lumityot_kinostaa.jpg.png

shiro

(126)  · 

tora

(29)  · 

chibi-side

(6)  · 

kissat

(176)  · 

lumikola

 · 

lumi

(122)  · 

börh

(1051)  · 

kissa

(5209)
16.02.2018 15:36:15
#29251 [+-] Piilota Suosittele

"Voisimme palata sisätiloihin 14 minuutin kuluttua. Huomasin että sinulla oli pari kiiwiä joita voisimme tasapainottaa."

[ 2 viestiä | ]