Well hello there. Well hello there.
keep america great keep america great
John Cena soittelee John Cena soittelee
yhdet kasvot yhdet kasvot
Nyt pitää alkaa jo sotia hurrikaanejakin vastaan Nyt pitää alkaa jo sotia hurrikaanejakin vastaan
Niin orgastista kapitalismia Niin orgastista kapitalismia
yle ja maahanmuutto yle ja maahanmuutto
>päärynä homer :D >päärynä homer :D
teron tulevaisuus teron tulevaisuus
Fast Show Fast Show
Koetti miettiä syvällisiä Koetti miettiä syvällisiä
Vitun valkoset Vitun valkoset
näin se oikeastaan menee näin se oikeastaan menee
Tässä sitä mennään Tässä sitä mennään
Nyt tuntuu höpöltä Nyt tuntuu höpöltä
Moppopojjat Moppopojjat
litteän maan toisella puolella litteän maan toisella puolella
lepakoita vintillä lepakoita vintillä
whisgas whisgas
Markku (ei se markus) Markku (ei se markus)
taistelukehä taistelukehä
salapuhelulaite salapuhelulaite
Pastamitta Pastamitta
Riks raks ja poks Riks raks ja poks
 2 601 näyttökertaa, 6 viestiä, 8.51 MB, 1 tiedosto, 03.08.2022 00:09:17
[ + 1 | ]
👑 Katsotuin 03.08.2022.

ylilaudan kuningatar

[66255] [Y2Mate.is---Siinapa-teille-ylilautalaiset-??-xpKPKI7DaJU-360p-16] [8.51 MB] [408x720] [84.15s] [] []

ylilauta

(68)  · 

kunigatar

 · 

satu ilomäki

 · 

perse

(783)  · 

punapää

(44)  · 

tanssi

(140)
03.08.2022 09:01:22
#589660 [+2] Piilota Suosittele

Jos se netissä toisen tekemänä näyttää seksikkäältä ja hienolta, ei se tarkoita että se olisi saman näköistä sinun tekemänäsi keittiössäs villasukat jalass ja pikku kännissä paskasten tiskien keskellä.

05.08.2022 09:59:10
#589990 [+1] Piilota Suosittele

>>589660
Riippuu mitä haluaa. Esim yks mun kaveri haluaa että muija on läski. Siis, kokoluokkaa iso. Se itse on ihan skrodessa kunnossa, tekee vartijan sekä järjestyksenvalvoja keikkaa (ei se @kenway ). Mut kerran saunassa ku juteltiin ni ei se osaa sanoa miks joku Palosaari ei vaan viehätä sitä. Noi on meidän aivojen mystisiä juttuja miks tietyt asiat on toisille todella tärkeitä.

Kuitenkin, nyt se on naimisissa ja rakentavat perhettä. Mikäs siinä, paremmin niillä menee ku mulla.

[ 6 viestiä | ]