Apinat apinoi Apinat apinoi
aamubörhennys :3 aamubörhennys :3
homottaa homottaa
Satanic Warmaster - Carelian Satanist Madness Satanic Warmaster - Carelian Satanist Madness
Miksi komission sivuilta poistettiin seuraava lause? Miksi komission sivuilta poistettiin seuraava lause?
NalleLoppaDorka.laatu NalleLoppaDorka.laatu
Sanna tiedottaa Sanna tiedottaa
Rikhard Rikhard
pentti tuisku pentti tuisku
kunnon valenatsi kunnon valenatsi
piirretty piirretty
auraonline 24/7 auraonline 24/7
Luolasto Luolasto
Tarjuos Tarjuos
Virginchad Virginchad
Ja taas kävi näin Ja taas kävi näin
turvallinen liukumäki turvallinen liukumäki
blacked blacked
laulu laulu
kohta mennään :3 kohta mennään :3
Holokaustin oppia Holokaustin oppia
perjantai perjantai
Itä-Suomen Lääketiede Itä-Suomen Lääketiede
neekerineekeri neekerineekeri
 646 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 30.07.2022 13:05:56
[ + 4 | ]

Tuntuuko tutulta?

[66163] [20220730_130523.jpg] [0.04 MB] [720x760] [] []
20220730_130523.jpg

30.07.2022 14:01:38 | 14:03:04
#589036 [+2] Piilota Suosittele

Kyllä hinnat ovat perkeleesti kallistuneet.

Keskiviikkona tosin yllätyin, kun vein kesäauton korjaamolle, kun peilin ledivilkku ei toiminut ja se oli liikkeen jäljiltä laittamatta ja korjauskehotuksena katsastuspapereissa. Korjaamon omistajan kanssa juteltiin mukavia kun ei oltu aikoihin nähtykään ja siinä samalla vaihtoi uuden ledivilkkumöykyn (tarvikeosa) peiliin. Pohdiskeli hetken ja 54 euroa hinnaksi. Halpa. Olin ajatellut, että ainakin 20-30 euroa enemmän kustantaisi. Käytiin syömässä ravintolassa (ei mitenkään ihmeellisesti eikä mitenkään fiinissä paikassa) ja sinne meni suurin piirtein saman verran.

30.07.2022 18:18:24
#589067 [+2] Piilota Suosittele

Kävin apoteekissa ja sossurottana sitä saa reseptilääkkeet ilmatteeksi. Siihen nenäsumutetta ja ripulilääkettä sekä sen jälkeen pyörähdys kaupassa. Sinne katos 80 euroa. Koiralle on sentään ruokaa ny pariksi viikoksi, itelle pariksi päiväksi. Vittu mitä touhua. Lihahyllylläki kuulin ku joku selitti toiselle, että kaikki on kallistunu ihan saatanasti. Oikeassa oli.

[ 3 viestiä | ]