jami eh oliver jami eh oliver
America fuck yeah!!! America fuck yeah!!!
Lyöntiviiva Lyöntiviiva
Uudet Soynic ja Tlais Uudet Soynic ja Tlais
Jatkoa Sonic-desingille Jatkoa Sonic-desingille
Ei sarjaa Ei sarjaa
Pehmeä jänis Pehmeä jänis
Pähkinäallergia Pähkinäallergia
Silkkis Silkkis
Laskiaispulla Laskiaispulla
Will Smith Will Smith
Kuka onkaan oven takana piilossa? Kuka onkaan oven takana piilossa?
#VainVRJutut #VainVRJutut
Joka pojan mielessä Joka pojan mielessä
Hyvä päivä Hyvä päivä
Posliini Posliini
Paidan viikkausta Paidan viikkausta
Minua on huijattu Minua on huijattu
Tasapainoista 17-vuotispäivää Shironeko <3 :3 Tasapainoista 17-vuotispäivää Shironeko <3 :3
Ameriikoissa Ameriikoissa
Ei ollu vaapukkamehua Ei ollu vaapukkamehua
Nekrofilia Nekrofilia
hmm hmm
Joku huuhentaali... Joku huuhentaali...
 943 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.41 MB, 1 tiedosto, 22.07.2022 17:19:24
[ + 7 | ]

Vittu mitä paskaa

[65989] [0.jpg] [0.41 MB] [1280x886] [] []
0.jpg

neekeri

(1398)  · 

lotr

(97)  · 

kuraturpa

(14)
22.07.2022 17:32:38
#587276 [+-] Piilota Suosittele

Nyt sitten vain lainaus kirjoista kohdasta jossa väitetään, että kaikki ja myös ne joita kirjoissa ei mainittu, olivat ihonväriltään valkoisia.

22.07.2022 18:28:39
#587312 [+3] Piilota Suosittele

tähän piirrän rajan, sormusten herraa ei ole häpäiseminen. tätä ei vaan yksinkertaisesti ole olemassa minun todellisuudessani
en ole katsonut trailereita, klikannut mitään artikkeleita, lue arvosteluja, amazonista klikkasin ettei ehdottasi sitä minulle

22.07.2022 21:30:17
#587385 [+-] Piilota Suosittele

>>587318
Tuonhan näkee jo sokea Reettakin, että sulla on menneet ummetus- ja mielialalääkkeet sekaisin. Sen vuoksi suusta tulee paskaa, mutta perse ei ole enää masentunut, vaan on alkanut ottaa vastuuta ja hakee nyt töihin Rauman telakalle kaasupulloksi.

22.07.2022 23:02:19
#587423 [+-] Piilota Suosittele

>>587276
Eihän sitä tietenkään niin väitetty, eikä ole koskaan niin oletettu, mutta mites olisi tilanne jos Rosa Sparks olisi ollutkin valkoinen eteläafrikassa?
Häneltä olisi lähtenyt henki, eikä kukaan olisi hänestä kuullut.

22.07.2022 23:18:29
#587430 [+-] Piilota Suosittele

>>587423
Nyt mene kyllä skoupin ulkopuolelle. Jos yleisesti afrikkaan viitataan, niin siellä on kyllä mestoja, joissa henki lähteen 0,1 sekunnissa. Rasismihan ei myöskään ole vain valkoisten etuoikeus.

[ 19 viestiä | ]