Legendaarinen Legendaarinen
NY LÄHTEE NY LÄHTEE
mitäs tänään juotaisiin mitäs tänään juotaisiin
uusi pakkaus uusi pakkaus
Kun Hapsi ja Valupertti tapasivat ensi kerran Kun Hapsi ja Valupertti tapasivat ensi kerran
HERÄTYS HERÄTYS
puriseva kasa puriseva kasa
Rakennusmies Rakennusmies
hieno esitys kalle hieno esitys kalle
hyvä nimi hyvä nimi
Mana Mana - Maria Magdaleena Mana Mana - Maria Magdaleena
pyhä yrjö pyhä yrjö
Pullat uuniin. Pullat uuniin.
bröh bröh
nakkipiilo nakkipiilo
jätehuolto jätehuolto
Spydäriä Spydäriä
Tätä paskapuolueet haluaa suomeenkin Tätä paskapuolueet haluaa suomeenkin
Arabi_ Arabi_
kehitys kehitys
AI TÄH AI TÄH
börh börh
Peppu Peppu
plotteri plotteri
 832 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.33 MB, 1 tiedosto, 07.07.2022 13:23:40
[ + 9 - | ]

Ennen ja nyt.

[65587] [Screenshot_20220707-132242_Samsung-Internet.jpg] [0.33 MB] [1079x1264] [] []
Screenshot_20220707-132242_Samsung-Internet.jpg

07.07.2022 16:40:56
#584171 [+-] Piilota Suosittele

se on just kuin milleniaalit. yhyy kaikki yhyy. kaiket päivät missä lie milenosoituksissa eikä käy töissä. yhyy asunnot on kalliita. kaikki pitää tehdä niinkuin sanon yhyy tai mieleni pahoittuu yhyy.

07.07.2022 20:02:35 | 20:03:21
#584228 [+2] Piilota Suosittele

>>584224 Opettele käyttämään ensin oikein niitä termejä. Olen kylläkin milleniaali eli Y-sukupolvea.
Ja olen boomer jos en käytä twatteria? Hieno logiikka hermanni.

08.07.2022 06:50:53
#584398 [+-] Piilota Suosittele

>>584272 Jäikö raasulla levy päälle? Ei se mitään vastaan silti. Jos en käytä twitteriä ja facebookkia niin elän kuplassa? Muista alustoista ei saa tietoa ja ihmisten kanssa sosialisoitua ja keskustella asioista?

[ 15 viestiä | ]