tuomittu rikollinen tuomittu rikollinen
schlurpenstain schlurpenstain
matujen maa matujen maa
Mature toilet Mature toilet
Kukkuu Kukkuu
Ihana j-pop ikoni Ihana j-pop ikoni
3 minuutia kivaa 3 minuutia kivaa
kieroja puita kieroja puita
hernekeittoa hernekeittoa
RAKETTIRYHMÄ RAKETTIRYHMÄ
riikka riikka
raha ratkaisee raha ratkaisee
apu repairs apu repairs
ruokakuljettimet ruokakuljettimet
Kusella Kusella
transut on onnellisia transut on onnellisia
kakku kakku
tekoäly kertoo tekoäly kertoo
suomi nousuun suomi nousuun
Omena Omena
dädi dädi
fillaritemppu fillaritemppu
Kissojen perseilyä Kissojen perseilyä
mää töis mää töis
 967 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.86 MB, 1 tiedosto, 16.06.2022 23:48:10
[ + 3 | ]

Sanna "Ei mitään häpyä" Marin

[65149] [tiedosto.png] [0.86 MB] [609x1391] [] []
tiedosto.png

sanna marin

(322)  · 

sdp

(559)
17.06.2022 01:00:46
#578498 [+5] Piilota Suosittele

Onhan se nyt ennenkuulumatonta, että aiemmin on antanut, mutta nyt ei enää anna. Ei sillä tavalla saa mieltä muuttaa. Kyllä sitä lasta ja varsinkin persettä pitää saada kuvata. Kaikki muu loukkaa valkoisen heteromiehen oikeuksia.

17.06.2022 06:51:19 | 06:51:58
#578541 [+3] Piilota Suosittele

No kai Sanna saa päättää millon lopetetaan kuvaaminen? Ja plus noi iha vauva kuvat ei oo sillee myöhemmällä iällä tunnistettavissa.

18.06.2022 13:22:52
#578883 [+1] Piilota Suosittele

Niin no, jos viet lapsesi jonnekkin yleiseen tapahtumaan voi olla mahdollisuus, että sitä joku kuvaa. Julkkiksen lapsella mahdollisuus kasvaa samoin kun julkaisukynnys. Joka kerta on tietoinen riski.
Eri asia on sitten jos kuvataan jossaki päiväkodin kulmalla pitkällä objektiivillä.

18.06.2022 22:35:04
#578988 [+-] Piilota Suosittele

>>578883
Näi o. Prinsessallekki kelpas kyllä keikistellä lapsen kans kuvissa niin kauan ku penikan söpöydellä sai irtopisteitä. Vitun ilettävää ja laskelmoivaa toimintaa toi mun mielestä on. Paparazzit kyllä pitäis hirttää munistaan, että emmää sillä. Mutta jos eka riepotellaan julkisuudessa sitä lasta (halus tai ei) niin totta vitussa mediahomot sitten pitkälle sen nelikymppisille aina kuvaa sitä ohimennen tai yrittää haastatella. Jos kakru sanoo, että mää en oo äitini/isäni että jättäsitte mut rauhaan niin sitä pitäis ehottomasti kunnioittaa.

[ 6 viestiä | ]