otetaan kisat otetaan kisat
Missä mä voisin olla hyvä Missä mä voisin olla hyvä
ihme parantuminen ihme parantuminen
Scatman x OIIA cat Scatman x OIIA cat
no luurangs no luurangs
Kävin laittaan tagin ni tietävät kuka on pomo Kävin laittaan tagin ni tietävät kuka on pomo
Tekonaista saa nussia tänään Tekonaista saa nussia tänään
Tissit Tissit
kokous kokous
puhelinkoppi puhelinkoppi
pullo kaatuu pullo kaatuu
Tissit Tissit
deep beef fake deep beef fake
Ihana nainen Ihana nainen
all quiet on the western front all quiet on the western front
veetit ei tiedä veetit ei tiedä
kummallekki palanen kummallekki palanen
reseptiäsi ei uusita reseptiäsi ei uusita
Ihana nainen Ihana nainen
Silloin joskus Silloin joskus
Tissit Tissit
Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki
geronimo geronimo
olutta olutta
 800 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.24 MB, 2 tiedostoa, 04.06.2022 20:29:43
[ + 3 | ]

Ryssät ja Sam

[64862] [tiedosto_1.jpg] [0.17 MB] [1446x814] [] []
tiedosto_1.jpg
[64861] [tiedosto_2.jpg] [0.07 MB] [521x640] [] []
tiedosto_2.jpg

ryssä

(246)  · 

motherfucker

(12)
04.06.2022 23:17:32
#575755 [+-] Piilota Suosittele

itävenäjän pikkukylissä ne luulee että stalin on vallassa ja neuvostoliitto on voimissaan. niihin kyliin joihin tulee sähkö saattavat epäillä muuta.

04.06.2022 23:18:47
#575756 [+-] Piilota Suosittele

venäjälle on kansalaiset jotka eivät ole armeijassa tai öljy/kaasu bisneksessä vain riesa josta haluavat päästä eroon.

06.06.2022 20:05:20
#576059 [+-] Piilota Suosittele

>>575756
venäjälle on kansalaiset jotka eivät ole armeijassa tai öljy/kaasu bisneksessä vain riesa josta haluavat päästä eroon.

Ne haluavat tai pakottavat ne jompaan kumpaan. 140 milj. kansalaista ei tee suurvaltiota, kaikille pitäisi löytyä töitä kuten Neuvostoliiton aikoihin. Lähes 100% työllisyys työkykyisillä. Työnkuvalla ei ollut sitten merkitystä.

06.06.2022 20:40:31
#576080 [+-] Piilota Suosittele

Hauskaa, mutta lähes jokaisessa Venäjän federaatiosubjektissa etniset venäläiset ovat ylivoimaisesti enemmistönä. Jossain Tuvassa ja Kaukasian tasavalloissa on enemmän nimelliskansaa kuin venäläisiä, mutta ne ovat sitten muuten joka suhteessa täysin riippuvaisia keskusvallan tarjoamasta rahoituksesta. Tiedän että Venäjän hajoaminen on monen hörhön märkä uni, mutta se ei vaikuta hirveän todennäköiseltä.

[ 4 viestiä | ]