Luottamus kohillaan Luottamus kohillaan
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 1 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 1
olet ihan mikä vaan olet ihan mikä vaan
Neekeröintiä Neekeröintiä
Oletko luuseri? Oletko luuseri?
Mun puhelimessa on Neekereiden oma käyttis Mun puhelimessa on Neekereiden oma käyttis
Tytti meemejä. Tytti meemejä.
ihana nainen ihana nainen
Bitchface Bitchface
Ketä ne juutalaiset on ja miks niitä vihataan? Ketä ne juutalaiset on ja miks niitä vihataan?
Maria Nordin - väärinymmärretty vapahtajamme Maria Nordin - väärinymmärretty vapahtajamme
Ryppy ja lääkärintarkastus Ryppy ja lääkärintarkastus
Ripped from the void Ripped from the void
nyt on aika elää nyt on aika elää
manne manne
Ma nigga nigga niggaaaa. Meikä on tosi gängsta myös. Ma nigga nigga niggaaaa. Meikä on tosi gängsta myös.
Viileä uni Viileä uni
Outoja kuvasia maailmasta Outoja kuvasia maailmasta
Toad Toad
Paikalliset persut vauhdissa Paikalliset persut vauhdissa
leikkiaika :3 leikkiaika :3
Natsien paluuta ei voi kukaan estää Natsien paluuta ei voi kukaan estää
Suuri pieni Sanna ❤ Suuri pieni Sanna ❤
Sauli Sauli
 702 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.58 MB, 1 tiedosto, 04.06.2022 08:16:03
[ + 5 - | ]

Li ja Vasemmisto

[64850] [Screenshot_20220604-081532_Twitter.jpg] [0.58 MB] [961x1728] [] []
Screenshot_20220604-081532_Twitter.jpg

04.06.2022 11:54:44
#575560 [+-] Piilota Suosittele

Mitä vittua?! Li ei ole tainnu tutustua pahemmin ulkomailta tuodun halpatyövoiman eli niitten Liillekki vegepitsaa kantavien volttineekerien ja Eduskuntataloa siivoavien ählämien elinkustannusten jakamiseen? Ei hesessä taida siivoojan palkalla elää ilman valtion avustuksia?

04.06.2022 14:29:54
#575575 [+4] Piilota Suosittele

Li voisi mennä kommunismin ihmemaahan jo ja pysyä poissa Suomesta.
Tuon naisen ajatukset ja puheet ovat suorastaan hulluja. 95% ajasta.

06.06.2022 22:49:49
#576118 [+-] Piilota Suosittele

>>575641 Huomaa kyllä että olet hesestä, tarvii tulla tyhmänä pätemään asioista joihin ei tartu muut kuin heseläiset..Luuletko että keitään muita vittujakaan kiinnostaa miten heseläiset haluavat heseä kutsuttavan?

[ 4 viestiä | ]