Paras bylle Paras bylle
..but leave rest ..but leave rest
Morena Baccarin pillu Morena Baccarin pillu
Korona on helppotapaus Korona on helppotapaus
Cattle Decapitation "One Day Closer to the End of Cattle Decapitation "One Day Closer to the End of
Tyhjältä näytää Tyhjältä näytää
Uuno menettää vessapaperinsa Uuno menettää vessapaperinsa
Päivin onnenpäivät Päivin onnenpäivät
Tuli sähköpostissa Tuli sähköpostissa
Tulevaisuus takaisin Tulevaisuus takaisin
junssi kamerus kuol li junssi kamerus kuol li
muistakaa mitata kuume muistakaa mitata kuume
I did nothing wrong! :3 I did nothing wrong! :3
Kesä fiilikset. Kesä fiilikset.
Kivi ja isis. Kaksinaismoralismi Kivi ja isis. Kaksinaismoralismi
sopii hyvin yhteen sopii hyvin yhteen
paska ankka paska ankka
Kaulatatuointi Kaulatatuointi
bailaa kuin olisi vuosi 1941 bailaa kuin olisi vuosi 1941
Tämä on tärkeää :3 Tämä on tärkeää :3
Kipsunurkka :3 Kipsunurkka :3
elämänkoulu elämänkoulu
kiinnostaisko käydä kaupassa kiinnostaisko käydä kaupassa
Spielbergin tytär löysi kutsumuksensa Spielbergin tytär löysi kutsumuksensa
 976 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.61 MB, 1 tiedosto, 04.06.2022 00:12:57
[ + 6 - | ]
👑 Katsotuin 04.06.2022.

hyvä neuvo

[64847] [hyva-neuvo.png] [1.61 MB] [843x940] [] []
hyva-neuvo.png

neuvo

(10)  · 

asiantuntija

(12)  · 

pelottelu

(5)  · 

hysteria

(6)  · 

kiusanteko

04.06.2022 00:32:08
#575465 [+3] Piilota Suosittele

Tähän kelpaa hyvin vanha analogia mämmistä ja paskasta: jos mämmi on pahaa, kannattaako todellakin syödä mielummin paskaa?

Konkreettisia esimerkkejä:
Yle paha -> siksi MV-lehti
THL paha -> siksi facebook, tokentube ja tuntemattoman emeritusproffan blogi

04.06.2022 00:49:52
#575468 [+-] Piilota Suosittele

>>575465 mitä ottaako pahasti ku ei tuu koronaa ovista ja ikkunoista... ei rajotuksia, ei kiusantekoa ihmiset ei enää pelkää... onneks sota lopetti ton paskan tuputtamisen ehkä apinarokkohysteria lieventää teidän koronauskovaisten tuskaanne...

04.06.2022 01:16:17
#575490 [+1] Piilota Suosittele

>>575478 minun ei tarvii sossutuilla mällätä ku käyn töissä ja maksan verot... huomenna käyn jyväskylässä vaihtamassa autoa ja ensimmäisenä polokasen karstat pihalle et putkisto hohtaa punasena... saatan kyllä kytätä jos jotai eloapinoita sattuu kohalle... toki satun nyt olemaa hieman kärttynen ku on uni velkaa ja muutamana yönä nukkunu muutaman tunnin pätkissä ja aamulla pitäny jaksaa duuniin... ja selevinpäin oon tällähetkellä...

04.06.2022 11:45:27
#575559 [+-] Piilota Suosittele

>>575465 Muuten hyvin heitetty mutta ku suurin osa tekee just niin ku kirjotit eli ei vedä toiseen äärilaitaan vaan keskelle. Äärilaidoissa on se ongelma että jos et kuulu yhteen äärilaitaan niin ne siellä sanoo sinun kuuluvan toiseen äärilaitaan. Vasemmistoliitto taitaa olla ainoa "ääripuolue" jolla on enemmän ku yks kansanedustaja

04.06.2022 18:59:57
#575639 [+1] Piilota Suosittele

>>575465 Jännä ilmiö todellakin tämä. Kun joku taho ei ole onnistunut tekemään asioita oikein, mennään sen tahon luokse joka tekee asiat huonommin. Tyypillistä ongelmaoppilaiden logiikkaa. "Yhyy, opettaja haukkui mua laiskaksi! En enään luota auktoriteetteihin, vaan menen örveltämään bandidos kummisedän kanssa!"

[ 15 viestiä | ]