Olen PA --> paska kauppa Olen PA --> paska kauppa
Sartarin tuli (Initiaatio, 2/2) Sartarin tuli (Initiaatio, 2/2)
Äiti, lunta! Äiti, lunta!
>edgy demon guy >edgy demon guy
Leijuntaa Leijuntaa
Party like it's 1942 Party like it's 1942
Or I shall taunt you a second time Or I shall taunt you a second time
Kylläpä sopan keittivät... Kylläpä sopan keittivät...
Kieltokyltti Kieltokyltti
eye of the tiger :3 eye of the tiger :3
kisse adoptoi kisse adoptoi
hehe :3 hehe :3
Uskomattomia orgioita Uskomattomia orgioita
paras asu <3 paras asu <3
Howdy pardner Howdy pardner
Teretulemas Teretulemas
Monskuulle, jos kelpaa Monskuulle, jos kelpaa
Alien Alien
Hedelmävihannes Hedelmävihannes
aaaa aaaa
jätkä teki itestään meemin jätkä teki itestään meemin
Taksirasisti Taksirasisti
Kaikilta sama Kaikilta sama
Kylymä Kylymä
 792 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 23.05.2022 12:04:33
[ + 7 | ]

Ihan oma syy

[64583] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [464x514] [] []
tiedosto.jpg

sauli niinistö

(51)  · 

kuvakommentti

(290)
23.05.2022 12:38:31 | 12:39:14
#572813 [+4] Piilota Suosittele

>>572807

Olisiko suuntaa-antava antanut anolaisille jotain mystista voimaantumista, kun äänet eduskunnassa oli 188-10 naton puolesta ilman kansanäänestystäkin?

23.05.2022 13:51:53 | 14:05:19
#572841 [+-] Piilota Suosittele

>>572839

Ymmärsin. Ymmärrätkö sitä, että jos maailmantilanne muuttuu ja naapurin kilarikansa aloittaa naapurinsa kanssa sodan, niin siinä pitää toimia nopeimalla mahdollisella tavalla, niinkuin nyt ollaan tehty?

Ja mitä tulee tohon kebab miehen itkemiseen, niin se on pyörtänyt asiansa tässä asiassa jo niin monesti, että se on vaan pikkulapsen tason kiukuttelua. Kohta se on meidät päästämässä. Ja Kroatiasta todettiin jo, että kiukutteleva presidentti ei voi yksin päätöstä tehdä, että hylätäänkö hakemus

24.05.2022 01:05:16
#572973 [+-] Piilota Suosittele

EI mitään äänestyksiä ny. Kaikilta suomalaisilta palkansaajilta palkasta veroksi 50% riippumatta tuloista ja tulotavasta. Kaikki verottomat kohteet sisällytetään veroihin, myös koulutus.

[ 3 viestiä | ]