F1 2020 F1 2020
Vasemmiston ykkössoijanyrkki II Vasemmiston ykkössoijanyrkki II
Pizza Pizza
pistä takaisin :3 pistä takaisin :3
Putler Putler
puntti touhuja puntti touhuja
ei >:3 ei >:3
Nopea kuorman purku Nopea kuorman purku
Tarkka heitto Tarkka heitto
biologia biologia
tosissaan hieno lelu :3 tosissaan hieno lelu :3
Suomen tykistö talvisodassa Suomen tykistö talvisodassa
Audrey Hepburn Audrey Hepburn
pelataan <:3 pelataan <:3
huppista :3 huppista :3
tervetuloa leipomoon :3 tervetuloa leipomoon :3
Cosplay Cosplay
Hieno mies Hieno mies
Huutista Huutista
Normipäivä Normipäivä
Naisten juttuja 2 Naisten juttuja 2
Ei ole yhtään näköinen >:3 Ei ole yhtään näköinen >:3
Nam :3 Nam :3
Iso kiki Iso kiki
 688 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 20.05.2022 12:42:37
[ + 2 | ]

Est is ich

[64521] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [700x792] [] []
tiedosto.jpg

20.05.2022 19:57:36
#572366 [+-] Piilota Suosittele

kuvassa kerrotaan ääliömäinen aivohumppa - copypastepostaajan apinanaivot pakottaa postaamaan eteenpäin

20.05.2022 21:38:59
#572373 [+3] Piilota Suosittele

Ulko-ovi on joskus jäänyt menemättä lukkoon "klaps" -äänestä huolimatta, kun oli portaalta hieman kiviä känkeämässä ovea kynnyksen ja oven välissä ja ne estivät kunnolla lukkoon menemistä. Sen jälkeen on tullut koitettua kahvaa aina kun lähtee kotoa. Välillä sen tekee liian autonomisesti miettiessään työasioita ja pitää jokusen askeleen jälkeen loikata vielä uudestaan ajatuksen kanssa koittamaan sitä kahvaa.

Onneksi auto menee a) automaattisesti lukkoon b) se rääkäisee itsekseen lukkoon mennessään. Ei tarvitse miettiä asiaa ja yleensä ajatuksissaankin ollessaan havahtuu siihen rääkäisyyn (ja koria vasten kääntyvien peilien surinaan).

[ 5 viestiä | ]