ΛPUWΛVΣ (茨びゖ) ΛPUWΛVΣ (茨びゖ)
ei saanut mitään ei saanut mitään
alpha alpha
Pizza-automaatti Kauniaisissa Pizza-automaatti Kauniaisissa
Turvallinen tunne Turvallinen tunne
boing :3 boing :3
Olemme tässä Olemme tässä
tötökikki tötökikki
Uusi alku Uusi alku
600€ LEIVÄNPAAHDIN 600€ LEIVÄNPAAHDIN
nyt pelataan :3 nyt  pelataan :3
Musta töttö Musta töttö
Perunamuusivinkki Perunamuusivinkki
Hyvä keskustelu sananvapaudesta jne Hyvä keskustelu sananvapaudesta jne
turri turri
Sunnuntaiajelija edessä Sunnuntaiajelija edessä
pelottaa pelottaa
Mitä helvettiä Mitä helvettiä
naku ankalle naku ankalle
piirretty piirretty
neekerimaa neekerimaa
kannattiko? kannattiko?
Hyvä puhe Tynkkyseltä eduskunnassa YLEstä Hyvä puhe Tynkkyseltä eduskunnassa YLEstä
Loong mobo Loong mobo
 1 011 näyttökertaa, 10 viestiä, 4.07 MB, 1 tiedosto, 20.05.2022 06:32:43
[ + 2 | ]

"If there is a war with NATO, it will be nuclear"

[64518] [_If_there_is_a_war_w...YtsP7h_5.mp4] [4.07 MB] [778x720] [] []

torille

 · 

venäjä

(491)  · 

russia tv

 · 

suomi mainittu

(5)
20.05.2022 06:49:00
#572252 [+3] Piilota Suosittele

Valitsen mielummin ydinsodan koko lännen kanssa entä Ukrainan kaltaisen sodan täällä. Kuvitteleeko tuo idiootti että Venäjä jotenkin selviytyis siittä myllystä?

20.05.2022 08:58:12
#572262 [+-] Piilota Suosittele

>>572252
Tämä kyseinen Venäjän tv-öyhöttäjä on jo aiemmin tv:ssä väläytellyt ydinohjusten käyttöä ja siinä talk-showssa tais vastapuoli sekä juontaja sanoa sille vapaasti käännettynä "Kait sie tajuat, että sen punaisen napin painamisen jälkeen ei enää ole MITÄÄN jäljellä?", niin tämä vastas siihe, että "Niin, niin! Sitten päästään aloittamaan ihan puhtaalta pöydältä."

20.05.2022 15:52:20
#572299 [+-] Piilota Suosittele

>>572291 en haluais uskoa tälläistä että olisi nuin idiootti. Pakostaki joku nukke jolle sanotaan mitä pitää sanoa. Mää en käsitä vaan mitä tollanen hyövää että huudetaan ydinsotaa maailmaan.

20.05.2022 16:18:08
#572306 [+-] Piilota Suosittele

>>572299 Todennäköisesti Kremlin pupetti, joita laitetaan noihin uutisiin ja talk-showhin esittämään ääripäitä. Saadaan muka uskottavuutta esitykseen ja samalla tietoa katsojien mielipiteistä asian suhteen.

20.05.2022 16:28:33
#572312 [+-] Piilota Suosittele

>>572267

Tavallaan on. Hetki menee kun maailma toipuu siitä. Silloin ei välttämättä enää paljoa ihmisiä jäljellä. Paluu on survivalismiin välittömästi selviytyneillä.

[ 10 viestiä | ]