Börh Börh
tyty-yde tyty-yde
näin mä pääsin takas luolastoon näin mä pääsin takas luolastoon
chad itsari chad itsari
internet internet
Kun mikään ei riitä Kun mikään ei riitä
me ei olla samat me ei olla samat
sillävälin redditissä sillävälin redditissä
nolanin kartta nolanin kartta
kunnon kebabbia kunnon kebabbia
NY LÄHTEE NY LÄHTEE
valvomme suoritustanne valvomme suoritustanne
Nuuh nuuh Nuuh nuuh
Tissit Tissit
Traaginen onnettomuus Traaginen onnettomuus
gymillä gymillä
Ihana nainen Ihana nainen
it is what it is it is what it is
Kanaa saatana kastikkeessa Kanaa saatana kastikkeessa
täs mä täs mä
Tissit Tissit
videopeli intiasta videopeli intiasta
Pössyttelyä Pössyttelyä
Saatanan teekkarit, perkelelele! :3 Saatanan teekkarit, perkelelele! :3
 716 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.78 MB, 1 tiedosto, 14.05.2022 21:29:09
[ + 1 | ]

Rjyssän danggi sjanoo pjoks


tankki

(58)  · 

ukraina

(182)  · 

venäjä

(491)
14.05.2022 22:47:45
#571239 [+2] Piilota Suosittele

SAATANA ETTÄ LENTÄÄ TORNI KOMIASTI TAIVAASEEN!!! Ei se vissiin paskapuhetta ollu se väite nuitten ryssien tankkien heikkoudesta siinä että niissä omatki paukut losahtaa jos puolustaja osuu tornin juureen

14.05.2022 23:48:33 | 21:16:20
#571244 [+4] Piilota Suosittele

Toivottavasti oli torakoita tankin lähettyvillä paljon ja osia vain lenteli torakoista samaan tapaan kuin tankista.

15.05.2022 00:27:41
#571259 [+-] Piilota Suosittele

>>571244 Mietippä jos tuommosia tulis letkana jossaki Kainuun tai Lapin korvessa juuri ja juuri niille pikkuteilee mahtuen ja saat posautettua hännän ja pään? Saatana ne loput juoksee ku pupujussit pitkin mettiä takasin Pien-Venäjälle

15.05.2022 11:25:57 | 11:31:56
#571308 [+-] Piilota Suosittele

>>571259
Ensinnäkin, Kainuun tai Lapin korvessa ei ole hyötyä ottaa ekaa ja vikaa. Sitä taktiikkaa käytetään pullonkauloissa, eli paikoissa jossa sivulle on mahdotonta mennä (rakennukset, sillat yms). Kainuussa ja Lapissa taas lääniä riittää, joten tuosta motitustaktiikasta ei ole hyötyä.

Toisekseen, ryssän vaunut on tarkotuksellisesti tehty mataliksi. Niihin on vaikeampi osua, mutta osuman jälkeen kaikki kranaatit on automaattilaturissa. Miehistö istuu sen päällä, pelkästään kylkiosuma riittää ketjureaktioon. Sen ei tarvitse osua tornin juureen. Javelin taas oletusarvoisesti hyökkää katon läpi, toki silläkin voiampua perinteiseen malliin. Kuitenkin lähes telamiinan verran TNT:tä riittää tuhoamaan melkeen mitä tahansa mikä liikkuu teloilla.

>>571244
Tuolla ryssät on hakeutunut yllättävän paljon tankkien sekä muiden vaunujen läheisyyteen. Kiinniä huomiota noihin jalkoihin joita vilisee vaunun takana. Hieman ehkä sääliks käy, mutta pitäs ryssänkin ymmärtää perus säännöt. Ei vittu mennä sumppuun, ei mennä häröpalloon saatana :D



e: Jos ihmettelet miksi se ampuu myös maahan bemarin eteen? Siksi, koska konetykin kudit kimpoaa maasta.

[ 6 viestiä | ]