aika sairasta aika sairasta
Viimeinen, yksin kotona Viimeinen, yksin kotona
Vaatelahjoitus Vaatelahjoitus
Tässä poliisi poistaa turpeen suohon Tässä poliisi poistaa turpeen suohon
en ole yhtään outo :3 en ole yhtään outo :3
köllöttelyä :3 köllöttelyä :3
resilar resilar
Kenopolvi-Keijo Kenopolvi-Keijo
summonnaus apu summonnaus apu
Vihi koira Vihi koira
Muumimetallia 6 (2012 versio), Sunafukin No Tabidachi Muumimetallia 6 (2012 versio), Sunafukin No Tabidachi
Nimi Nimi
Hallituksen linjaus Hallituksen linjaus
NIILO22 - ON! - [VIRALLINEN KOKOELMA-ALBUMI] NIILO22 - ON! - [VIRALLINEN KOKOELMA-ALBUMI]
hyppelyä hyppelyä
Pyttipannu Pyttipannu
Decent Decent
Börheä trilleri :3 Börheä trilleri :3
Luolasto pähkinänkuoressa Luolasto pähkinänkuoressa
Aina on hyvä hetki keskioluelle Aina on hyvä hetki keskioluelle
Ylläpitojen erot Ylläpitojen erot
Paukkuu ja palaa Paukkuu ja palaa
BLOOD FOR THE BLOOD GOD ACOUSTIC BLOOD FOR THE BLOOD GOD ACOUSTIC
star trek star trek
 737 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 26.04.2022 08:01:27
[ + 4 - | ]

Strömsö-todellisuudesta iltaa.

[63953] [20220426_080048.jpg] [0.18 MB] [1170x1868] [] []
20220426_080048.jpg

ahvenanmaa

26.04.2022 08:23:33
#566144 [+6] Piilota Suosittele

Ahvenanmaa on dmz-alue. Siellä ei saa vierailla kuin yksi minkä tahansa alueen armeijan käytössä oleva alus kerrallaan. Ahvenanmaa on vero-alueena omilla säännöillään. Se nauttii aivan eri hinnoista ja maksuista ja palveluista kuin manner-suomi. Sille kelpaa vero-eurot mieluusti sekä toki puolustusvoimien tuki silloin kun jotain tapahtuu.

Elitistinen alue se on.

26.04.2022 08:33:58
#566148 [+2] Piilota Suosittele

"On Suomen velvollisuus..." Kyllä Ahvenenmaakin on osa Suomea. Ja voisivat alkaa osallistumaan varusmiespalvelukseenkin. Tulisi edes jotakin rotia tuonkin ankkalammen puolustukseen, tana.

26.04.2022 15:35:02
#566223 [+-] Piilota Suosittele

Puolustusstrategian saa valita. Itse ehdotan että annetaan venäjän miehittää, ja sen jälkeen pommitetaan parkkipaikaksi

26.04.2022 20:35:06
#566302 [+1] Piilota Suosittele

>>566144
Eikä suomalaiset sieltä osta tonttiakaan ihan tuosta vaan. Se oli idioottimainen virhe, että Suomi halus Ahvenanmaan sillon aikanaan. Pitäs myydä koko paskaläjä sveduille.

27.04.2022 11:20:14
#566409 [+1] Piilota Suosittele

Kun tuo sääntö kirjattiin, mailma oli aika erinlainen. Nykyään tuollanen saari miehitetään parissa tunnissa ja sitten sitä ei niin vaan vallatakkaan takas. Parasta ois, et Åland folk hoitas ite oman saarensa puolustamisen, koska sellainen, jolla on tunneside ja paikkatietämys on tälläisissa asioissa vahvoilla.
Saarelle vois ihan hyvin sijoittaa rantaruotsalaisten ruotsinkielisen varuskunnan, saisivat siellä sitten veneillä tai touhuta mitä haluavat.
Noiden varusmiespalveluksesta vapauttaminen ei muuten perustu mihinkään muuhun kuin kieleen. Siihen aikaan Suomessa ei ollu ruotsin kielistä varuskuntaa. Jopa jehovat käy nykyään armeijan.

04.06.2022 11:32:05
#575556 [+-] Piilota Suosittele

>>575542 Joo ei se kuule toimi täällä niin että sie vaan kävelet sisään ja sanot kuka olet. Taidat olla joku Ipari Chard? Usustan rizardin sinun kimppuus ja se jätkä on sekasin

06.06.2022 17:19:41
#575983 [+-] Piilota Suosittele

>>575921 Hah! Se on kommunistijutkunputkujen propagandaa :D Täällähän Suomessa olen elelly siitä lähtien ku jenkkijutkunputkut petti ja myi meidät neukkujutkunputkuille

[ 17 viestiä | ]