suosikkilelu suosikkilelu
Mertsin makkara XD Mertsin makkara XD
Hyppää kyytiin, selitetään sit matkalla Hyppää kyytiin, selitetään sit matkalla
Hirvipaistia, perubamuusia, kananmunia, voita ja tabscoa Hirvipaistia, perubamuusia, kananmunia, voita ja tabscoa
mikki-hiiri kännissä mikki-hiiri kännissä
Jekutti kamuaan Jekutti kamuaan
kaikki muistuttaa kaikki muistuttaa
DICK IN NAKUANKKA BOX DICK IN NAKUANKKA BOX
Kaleva, Demarit ja sähkö Kaleva, Demarit ja sähkö
börhpötkö börhpötkö
vinkkipuhelin vinkkipuhelin
Nelijä vilimiä Nelijä vilimiä
et haukkaa et haukkaa
norja norja
ai niksi ai niksi
kohta heruu kohta heruu
Kaikkien Tampere Kaikkien Tampere
sexy harri sexy harri
supernintendo supernintendo
shitposting shitposting
Tissit Tissit
Ihana nainen Ihana nainen
Nam Nam
Daisy Daisy
 737 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 26.04.2022 08:01:27
[ + 4 - | ]

Strömsö-todellisuudesta iltaa.

[63953] [20220426_080048.jpg] [0.18 MB] [1170x1868] [] []
20220426_080048.jpg

ahvenanmaa

26.04.2022 08:23:33
#566144 [+6] Piilota Suosittele

Ahvenanmaa on dmz-alue. Siellä ei saa vierailla kuin yksi minkä tahansa alueen armeijan käytössä oleva alus kerrallaan. Ahvenanmaa on vero-alueena omilla säännöillään. Se nauttii aivan eri hinnoista ja maksuista ja palveluista kuin manner-suomi. Sille kelpaa vero-eurot mieluusti sekä toki puolustusvoimien tuki silloin kun jotain tapahtuu.

Elitistinen alue se on.

26.04.2022 08:33:58
#566148 [+2] Piilota Suosittele

"On Suomen velvollisuus..." Kyllä Ahvenenmaakin on osa Suomea. Ja voisivat alkaa osallistumaan varusmiespalvelukseenkin. Tulisi edes jotakin rotia tuonkin ankkalammen puolustukseen, tana.

26.04.2022 15:35:02
#566223 [+-] Piilota Suosittele

Puolustusstrategian saa valita. Itse ehdotan että annetaan venäjän miehittää, ja sen jälkeen pommitetaan parkkipaikaksi

26.04.2022 20:35:06
#566302 [+1] Piilota Suosittele

>>566144
Eikä suomalaiset sieltä osta tonttiakaan ihan tuosta vaan. Se oli idioottimainen virhe, että Suomi halus Ahvenanmaan sillon aikanaan. Pitäs myydä koko paskaläjä sveduille.

27.04.2022 11:20:14
#566409 [+1] Piilota Suosittele

Kun tuo sääntö kirjattiin, mailma oli aika erinlainen. Nykyään tuollanen saari miehitetään parissa tunnissa ja sitten sitä ei niin vaan vallatakkaan takas. Parasta ois, et Åland folk hoitas ite oman saarensa puolustamisen, koska sellainen, jolla on tunneside ja paikkatietämys on tälläisissa asioissa vahvoilla.
Saarelle vois ihan hyvin sijoittaa rantaruotsalaisten ruotsinkielisen varuskunnan, saisivat siellä sitten veneillä tai touhuta mitä haluavat.
Noiden varusmiespalveluksesta vapauttaminen ei muuten perustu mihinkään muuhun kuin kieleen. Siihen aikaan Suomessa ei ollu ruotsin kielistä varuskuntaa. Jopa jehovat käy nykyään armeijan.

04.06.2022 11:32:05
#575556 [+-] Piilota Suosittele

>>575542 Joo ei se kuule toimi täällä niin että sie vaan kävelet sisään ja sanot kuka olet. Taidat olla joku Ipari Chard? Usustan rizardin sinun kimppuus ja se jätkä on sekasin

06.06.2022 17:19:41
#575983 [+-] Piilota Suosittele

>>575921 Hah! Se on kommunistijutkunputkujen propagandaa :D Täällähän Suomessa olen elelly siitä lähtien ku jenkkijutkunputkut petti ja myi meidät neukkujutkunputkuille

[ 17 viestiä | ]