Yligersandin normipäivä Yligersandin normipäivä
Suomi 100 Suomi 100
Mitäs täältä kaapista löytyy :3 Mitäs täältä kaapista löytyy :3
Spiderman fukkireta Spiderman fukkireta
Autismiani kihelmöi... Autismiani kihelmöi...
Pum Pum
Teoston Uusi Logo Teoston Uusi Logo
painajaispolttoaineeni pärähtelee painajaispolttoaineeni pärähtelee
Sillon ku miä olin nuari Sillon ku miä olin nuari
Suddenly wild EMP pulse appears Suddenly wild EMP pulse appears
Nihilismi Nihilismi
Jännä Jännä
No heiii charmantti... :))) No heiii charmantti... :)))
Nyt loppu sykkiminen Nyt loppu sykkiminen
isoisä isoisä
MegaloVANia MegaloVANia
Unohdit vauvan aamutoimet Unohdit vauvan aamutoimet
20:02:03 up 87 days, 23:07, 4 users, load average: 0.04, 0.01 20:02:03 up 87 days, 23:07,  4 users,  load average: 0.04, 0.01
Kiitos Keke Rosberg 1978-1986 Kiitos Keke Rosberg 1978-1986
Perhepotretti Perhepotretti
Tauski Tauski
amerikan naama amerikan naama
Yllätysmuna (ei se raiskaus) Yllätysmuna (ei se raiskaus)
Elvira (Cassandra Peterson) Elvira (Cassandra Peterson)
 767 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.98 MB, 1 tiedosto, 16.03.2022 08:45:10
[ + 4 - | ]

Verorahat menee tarpeeseen.

[62733] [Screenshot_20220316-073540_Twitter.jpg] [0.98 MB] [1080x1858] [] []
Screenshot_20220316-073540_Twitter.jpg

ministeriö

16.03.2022 09:47:15 | 09:47:44
#556184 [+-] Piilota Suosittele

Ne on varkaita ja ne varastelee julkisia varoja näillä huijausagendoilla. Kun Putin voittaa sodan, niiden kupla puhkeaa ja ne pistetään maksamaan.

16.03.2022 10:23:15
#556193 [+1] Piilota Suosittele

”Ilmastonmuutos on sukupuolikysymys”? Olisivat voineet vähän avata tuota väitettä. Tuleekohan tämä sama virsi jatkumaan ns. länsimaiden lopulliseen tuhoon saakka? Sinänsä vähän toki lohduttaa ettei koko maailma ole sentään hulluksi tullut. Suurimmassa osassa maailmaa homoilu ja uhriutuminen eivät ole edes top 50 -prioriteettilistalla.

16.03.2022 19:51:21
#556285 [+4] Piilota Suosittele

Mitä pyhää vittua nyt taas...

Pitäisi nämä vasemmistoliberaalit laittaa nyt kaikki Ukrainaan näkemään, mitä on oikea pahuus ja millaista on pahuuden todellisuus. Unohtuisivat ne feikit miitoot, manspreadingit ja muut hölmöydet.

17.03.2022 02:12:00
#556407 [+-] Piilota Suosittele

>>556395
Harkitkaa harkitkaa, mutta elekää liian pitkään tai kyllästyn ja meen istumaan valtaistuimelle miettimään syntyjä syviä jo ties monettako kertaa tännään.

06.04.2022 11:24:54
#561332 [+-] Piilota Suosittele

>>561310
Mää muuten yritän aina välillä nuuskia tätä pöytätuolia. Kangas imee välillä välilihahiet niin pitää käyttää vähän hajuvettä peittämään pahimmat löyhähykset. Aina ku istahtaa tähän niin kuuluu semmonen tussahus ja ympärille leviää semmosta jännää pölymäistä juttua joka laskeutuu ympärille sitten hissuksiin.

06.04.2022 12:00:32
#561341 [+-] Piilota Suosittele

>>561332
Joudun kirjottaan sohvalta ku mun tonnin tuoli hajos selkänojasta. Saatana sentään tää käy olkapäihin eikä hyvällä tappaa kuten nyrkkeilyssä.

Koitin puista tuolia, sillä voi kirjotella ja lukea ehkä 15 minsaa.

06.04.2022 17:39:26
#561413 [+-] Piilota Suosittele

>>561362
Selkänoja on mennyttä ja amis(insinööri)taidoilla painin tuolin kanssa vartin kunnes hain siihen nyt vaan tyynyt selälle. Joku pölliny mun jesarit taas ja ne tippuu aina kun ite tipun tai käyn kusella.

[ 17 viestiä | ]