Epäonninen päivä Epäonninen päivä
Kanalihapulla soppaa Kanalihapulla soppaa
Nyt äkkiä avajaisille! Nyt äkkiä avajaisille!
ei rasismille! ei rasismille!
Buljujärvi Buljujärvi
kaiken loppu kaiken loppu
Motivaattori Motivaattori
aikuisten liput aikuisten liput
kaaleet vs kissa kaaleet vs kissa
20-year old coomer 20-year old coomer
500 seteli 500 seteli
Slayjer Slayjer
Ace of Spades Ace of Spades
Kerta kiellon päälle Kerta kiellon päälle
sneak attack fail sneak attack fail
Hyvää viikonloppua Hyvää viikonloppua
Miesten muotia Miesten muotia
paska juttu paska juttu
>:3 hei olin katsomassa sitä >:3 hei olin katsomassa sitä
ei saa herättää :3 ei saa herättää :3
pukuostoksilla pukuostoksilla
Raimo Raimo
meni rikki meni rikki
SEE YOU SPACE PONY... SEE YOU SPACE PONY...
 845 näyttökertaa, 23 viestiä, 0.3 MB, 1 tiedosto, 12.02.2022 03:10:57
[ + 6 - | ]
👑 Plussatuin 12.02.2022.

Näinpäs

[61644] [tiedosto.png] [0.3 MB] [514x720] [] []
tiedosto.png

12.02.2022 04:21:50
#547072 [+2] Piilota Suosittele

En tiedä siitä viisaudesta tai tyhmyydestä, mutta joka antaa turpaan kovimmin saa johtaa. Kuulostaa vähän apinalauman lailta.

13.02.2022 14:58:49
#547368 [+-] Piilota Suosittele

>>547337 Ei ole vielä sopinut minun tilanteeseen, eikä tule sopimaan pelkästään tuolla sinun vänkäämisellä.

Aika surullista, sillon ku viimeksi luin sinun juttuja enemmän, natsitki pelkäs sinun sanan säilää, nyt olet vaan tuommonen erkkituomioja, jota kukaan ei ota tosissaan.

13.02.2022 15:17:18
#547373 [+-] Piilota Suosittele

>>547368
No ei siitä kysymyksestä suuttua tarvitse. Minähän en väitä, että olisit VKK:n kannattaja tai äänestäjä.

Kommentissani oli itse asiassa pari pointtia, joihin vain yksi hiffasi tarttua. Jos Ano on porukan tyhmin, niin eikö häntä äänestävä porukka ole silloin häntäkin tyhmempää? Onhan se nimittäin aika helkkarin tyhmää äänestää itseä tyhmempää, josta taas saadaan mukava paradoksi :)

Jos taas Ano on porukan fiksuin, niin kuinka urpoja häntä äänestävät sitten ovat?

Mut ootko ajatellut semmoista mahdollisuutta, että et vain ymmärrä? Dunning-Gruger ilmiössä heikkolahjaisemmat yliarvioivat omat kykynsä. Tämä pätee kaikissa elämän osa-alueissa, myös somekeskustelussa.

[ 23 viestiä | ]