Omistajasi on niin retardi, ettei ole sisäistänyt ulkoroskiksen käsitettä eikä siis osaa edes viedä roskapussia. Parasta soittaa eläinsuojelu hakemaan sinut, jotta pääset normaaliälyiselle omistajalle roskattomaan kotiin.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Saksalainen talentti
Koirakollaasi
Cotton eye
Otti sympatiatatuoinnin
Don't woof
Olen skät mään
Bensa-aseman vessan käyttöohje (tulosta ja aseta!)