Wanha Wanha
Liikaa lakua Liikaa lakua
Mustaa koijataan Mustaa koijataan
Nalle Nalle
Sinivalkoista Sinivalkoista
Nostit väärän kasvin poju Nostit väärän kasvin poju
kessun kasvatus part.4 kessun kasvatus part.4
Pyöräilessä tulee... Pyöräilessä tulee...
Ostoksilla Ostoksilla
kiitos suomi kiitos kiitos suomi kiitos
Sähkömies töissä Sähkömies töissä
Suurlukki tulee, oletko valmis? Suurlukki tulee, oletko valmis?
Ei pääse poliisia karkuun Ei pääse poliisia karkuun
Gay Gay
kokkiapu röökillä kokkiapu röökillä
One weird trick One weird trick
Optiset kaapelit yhteen Optiset kaapelit yhteen
:miettiä: :miettiä:
markku korjaa markku korjaa
Ikkunantakuinen "oh no" Ikkunantakuinen "oh no"
Kaasutusta. Kaasutusta.
Tappava ase Tappava ase
:) :)
rahkanarkkari rahkanarkkari
 882 näyttökertaa, 1 viesti, 0.98 MB, 1 tiedosto, 06.02.2022 16:19:20
[ + 2 - | ]

kun remppaat romuja

[61493] [autoremppa.png] [0.98 MB] [960x868] [] []
autoremppa.png

auto

(729)  · 

pölyt

 · 

remontti

(18)
06.02.2022 16:35:01
#545729 [+-] Piilota Suosittele

Joka vuosi aina ennen katsastusta käyn tuon 2010 vuoden rottelon läpi 2-syystä: 1.Haluan sen läpi katsastuksesta ekalla kerralla koska inhoan perusteellista uusinta katsastusta, jossa P.Eräreikä runkkaa hylkäykseen johtanutta osaa / kohtaa niin että sen joutuu uudelleen fixaamaan heti katsastuksen jälkeen.
2.Haluan autoni pystyvän kuljettamaan ruhoani vielä yhden vuoden ilman että se pettää matkalle (Olen toistanut kohtaa 2 jo 4 vuoden ajan).

[ 1 viestiä | ]