Somalit jäävät Suomeen Somalit jäävät Suomeen
Vasemmiston arvopohjaa.. Vasemmiston arvopohjaa..
ihana nainen ihana nainen
neekeri neekeri
Ihanat naiset kookontui Ihanat naiset kookontui
Ikä on vain numero! Ikä on vain numero!
Poikuuden menetys osa 2 Poikuuden menetys osa 2
tässä on sitä tässä on sitä
mulkku kissa mulkku kissa
Hauskat kuvat Hauskat kuvat
nätti tyttö nätti tyttö
Röböttää Röböttää
Hallitse mua kovempaa isukki Hallitse mua kovempaa isukki
Huutista! Huutista!
Minä saan sen :3 Minä saan sen :3
Mainos Mainos
tissit tissit
Wait, it's all Jews Wait, it's all Jews
My Dog My Dog
Homottaa Homottaa
missä on mn sämpylät t:sämbylsmies missä on mn sämpylät t:sämbylsmies
puhelu puhelu
kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä
Entropia kasvaa Entropia kasvaa
 599 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.42 MB, 1 tiedosto, 31.01.2022 17:22:47
[ + 8 - | ]

Tekopyhät valehtelijat ja tyrannit

[61262] [09h09h09h.png] [0.42 MB] [574x590] [] []
09h09h09h.png

31.01.2022 17:25:32
#544022 [+5] Piilota Suosittele

Me tulemme vaatimaan korvauksia tästä vuosikymmeniä jatkuneesta järjestelmällisestä intersektionaalisesta syrjinnästä

31.01.2022 20:16:43 | 20:17:52
#544079 [+4] Piilota Suosittele

>>544022
Sitähän tuo intersektionaalinen feminismi on. Ihmisten luokittelua ja arvohierarkian kuvaamista, joka perustelee "miksi toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset". Vähiten arvokas, vähiten tasa-arvoinen on valkoinen heteromies.

Intersektionaalinen feminismi perustelee misandrian ja vielä niin, että mukana on ihonväri.

Todella rasistista toimintaa.
Mutta misandristen feminatsien mielestä se tietysti on erittäin hienoa ja kannatettava asia - eikä asiaa saa kritisoida. Siksi kaikkien järjissään olevien pitäisi tuomita intersektionaalinen feminismi heti ja vaatia oikeaa tasa-arvoa.

Intersektionaalinen feminismi on suoraan natsien oppikirjasta - luokittelua ja arvohierarkiaa.

31.01.2022 21:13:25
#544114 [+1] Piilota Suosittele

>>544079 Intersektionalismi ei todellakaan ole mistään Natsien oppikirjasta. Ensinnäkään mitään Natseja ei edes ole. Ne ovat vain kristittyjä nationalisteja. Valkoinen mies on luomakunnan kruunu. Valkoisen miehen aikaansaannokset voidaan havaita kaikkialla. Nuo ämmät ja apinat eivät ole koskaan saanneet mitään aikaiseksi, eivätkä tule saamaan.

[ 4 viestiä | ]