Pylly Pylly
Gimp hippasilla Gimp hippasilla
nimeni on pirkka ukko nimeni on pirkka ukko
Viinamäki Viinamäki
Trolli Trolli
Perjantain Slayjerit Perjantain Slayjerit
Narttu ei kyllä sais vetää... Narttu ei kyllä sais vetää...
litteän maan toisella puolella litteän maan toisella puolella
manne kortti manne kortti
hurrikaani kausi alkaa hurrikaani kausi alkaa
Terapia Terapia
Ruohonleikkuri Ruohonleikkuri
ihmetelellää miks suomen maa menee vituiks ihmetelellää miks suomen maa menee vituiks
tasapainoinen vapaakasvatettu jonne tasapainoinen vapaakasvatettu jonne
Purkkipiilo Purkkipiilo
Pappa, bisse ja nalkuttava akka Pappa, bisse ja nalkuttava akka
kiukkupussi :3 kiukkupussi :3
Moppopojjat Moppopojjat
Vanhuus ei tule yksin Vanhuus ei tule yksin
tämä voi olla mahdollista  tämä voi olla mahdollista 
Busterimies Busterimies
ühriutujan viisi ühriutujan viisi
lepakoita vintillä lepakoita vintillä
Voi vittu Voi vittu
 1 156 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 29.01.2022 22:35:11
[ + 11 | ]

Spurdo

[61194] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [1075x986] [] []
tiedosto.jpg

spurdo

(377)  · 

venäjä

(491)  · 

suomi

(394)
30.01.2022 02:41:34
#543654 [+-] Piilota Suosittele

taitais saada suomi takkiin kun löllykkä nynny nuoriso olis suomea puollustamassa. "Mun wifi ei toimi". "Kännykkä pitää ladata"

30.01.2022 07:07:27 | 07:07:41
#543663 [+1] Piilota Suosittele

>>543604
"no ragrets" sanoi eräs vanha tatuointikin :D

>>543654
Höpsis, nuorisossa on vielä jäljellä kunnon tekijätyyppejäkin. Ei pidä liikaa takertua "huonoihin omenoihin", vaikka niitä olisikin olevinaan joka sukupolvi kerrallaan enemmän.

30.01.2022 12:20:37
#543732 [+-] Piilota Suosittele

>>543654 Se on jännä miten nuorisoa aina haukutaan. Jos se pitää paikkaansa nii miten helvetissä tämä maa on kehittynyt kun kaikki sukupolvet on ollu velliperseitä?

07.04.2024 11:05:17
#612713 [+2] Piilota Suosittele

>>543732
>>543654
Mä kävin intin 2002 ja silloin oli sama laulu. "ei tää i-nuoriso pärjää jäkä jäkä" todellisuus on toinen, Suomesta ulkomaille sotilaiksi lähtenee ovat todenneet että se toiminta ulkomailla on aivan järkyttävää ja kaaottista. Suomalainen häröpallo on taktinen verrattuna heidän toimintoihin. Eräs sanoi, että ennen lähtöä ajatteli ettei Suomella ois mitään mahdollisuutta ryssiä vastaan. Nyt sama mies sanoo, että Euroopassa Suomella on parhaimmat mahdollisuudet ryssiä vastaan.

Nämä jotka mussuttaa nuorisosta, eivät tiedä mistään mitään. Viime kertauksissa oli just noitä about ~20v ensikertaajia, sekä niiden energiaa tarvitaan. Ne juoksee rinkka selässä, kun tällänen nelikymppnen äijä konttaa perässä. Kun imnä pääsin kuorma-auton lavalta alas, nämä kiimakollit juoksi jo pitkällä mettässä huudellen kontakteja (ei se tinder :D) sekä muita taisteluilmoituksia

[ 6 viestiä | ]