sitä parempaa heilaamista sitä parempaa heilaamista
BonBon mainos BonBon mainos
tietsikka tietsikka
anaalitempaus anaalitempaus
Oli pakko Oli pakko
Jänissaari Jänissaari
Kaljaa Floridaan! Kaljaa Floridaan!
normipäivä normipäivä
Kisun tyyny Kisun tyyny
Tissit Tissit
hiekat pois hiekat pois
paskovat vassarit paskovat vassarit
Onko tämä sitä lankuttamista? Onko tämä sitä lankuttamista?
Astetta isommat bullad Astetta isommat bullad
nakuankka varastolla nakuankka varastolla
husu hussein valehtelee husu hussein valehtelee
Valupertin maanantai Valupertin maanantai
mimmi droppaa bängerin vitsin mimmi droppaa bängerin vitsin
Metsäretkellä Metsäretkellä
Hyvää pizzaa Hyvää pizzaa
Anal Anal
osaman synkkä salaisuus osaman synkkä salaisuus
pillua vonkaamassa pillua vonkaamassa
uuno murhaa maalla uuno murhaa maalla
 779 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto, 20.01.2022 12:46:42
[ + 3 | ]

Nokia

[60809] [tiedosto.jpg] [0.2 MB] [720x822] [] []
tiedosto.jpg

nokia

(15)  · 

apple

(28)  · 

samsung

(7)  · 

oneplus

 · 

huawei

 · 

turtles

(18)
20.01.2022 13:35:32
#541070 [+-] Piilota Suosittele

>>541068

Muistaakseni taisi olla. Insinööri itsekin, joten rajattu mielikuvitus kun on valuuttaa ja omat tottumukset, jtoka sotkevat pelin. En koskaan lähde omista tarpeistani vaan käytän niitä hyväkseni suunnitellessa asiakkaan laitehankintoja. Kysyn mieltymyksiä sekä toimintaa jonka jälkeen teen ehdotuksia laitteista. SFF-laitteet varsinkin ovat käytettävyydessä loistavia. Moni asiakas niistä on tykännyt. Hinta on sopivan matala sekä laajennusmahdollisuudet riittäviä. Yrityskäytössä siirrytään pikkuhiljaa pilvipalveluiden käyttöön. Joko talon omaan pilveen tai maksettuun ulkoiseen. Silloin myös laitteiden koko pienenee kun ei tarvita enää suurta tilaa levyyn. Tämä toki tekee ongelmia laitteen ylläpitoon. Jos tilanne tulee, että tarvitsee lisää muistia ja koneeseen ei sitä saakaan laitettu niin edessä on uusi laitehankinta.

20.01.2022 13:40:33
#541072 [+-] Piilota Suosittele

>>541064
>>541068
Nokia rupesi ainakin loppuvaiheessa olemaan aivan väärässä ajassa. Väärässä paikassakin, niitä kaksiosaisia ja ties mitä muita tikkupuhelimia katsellessa.
Joku sanoikin joskus Nokiasta, että matkapuhelinbisnes oli alunperin niille vain jännä sivutuote muun datansiirtoteknologian ohessa.

[ 6 viestiä | ]