Jumppailua Jumppailua
puuvillaa puuvillaa
säästä ne säästä ne
putkessa putkessa
normaali parisuhde normaali parisuhde
kisse kisse
tärkeä apuri tärkeä apuri
Gyros Gyros
kyllä se yli menee kyllä se yli menee
ehei, minä olen homo ehei, minä olen homo
Tissit Tissit
helvetin hauska huvipuisto helvetin hauska huvipuisto
hoodit hoodit
Uuno Turhapuro Radikalisoituu Uuno Turhapuro Radikalisoituu
Saisiko olla maitoa aamukahviin? Saisiko olla maitoa aamukahviin?
Mekkomies joutui helvettiin Mekkomies joutui helvettiin
ei maistu ei maistu
katso mitä keksin katso mitä keksin
nyt on hätä nyt on hätä
anime tulee anime tulee
ammattikikkailija ammattikikkailija
heimosenkeimo näyttää lambille kaapinpaikan heimosenkeimo näyttää lambille kaapinpaikan
ARRRR olen piraatti ARRRR olen piraatti
HYVÄÄ HUOMENTA HYVÄÄ HUOMENTA
 854 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 19.01.2022 11:56:46
[ + 2 - | ]

Kuumemittari

[60781] [20220118_091027.jpg] [0.09 MB] [709x765] [] []
20220118_091027.jpg

19.01.2022 12:09:06
#540601 [+2] Piilota Suosittele

Nyt kun on uudesti kohta tuleva, niin koronaa saa levittää passilla, mutta ei passittomana. Myöskään et saa terveenä liikkua.

19.01.2022 12:35:55
#540609 [+1] Piilota Suosittele

Eilen ostin kaksi oireettoman kotitestiä rouvalle ja itselle. Voidaan turvata riskiryhmään kuuluvat vanhempani kun suunnitellaan kyläilyä.

19.01.2022 13:45:57
#540617 [+-] Piilota Suosittele

>>540615

En minä tuosta nolostu. Hauskinta tässä on se, ettei rokote auta pätkän vertaa. Nyt jo sairaaloissa kahdesti rokotettuja paljon. Kolmatta rokotetta ei suositella.

19.01.2022 14:13:12
#540619 [+3] Piilota Suosittele

>>540611
Jos testi näyttää negatiivista voi kyläillä, jos positiivista niin ei voi kyläillä. Äärimmäisen yksinkertaista. En aio jättää vanhempiani yksin, enkä myöskään ottaa riskiä että tartutan tietämättäni korona tai jopa aiheutan kuoleman.

20.01.2022 05:34:37
#540965 [+-] Piilota Suosittele

Eikö se normaali ruumiinlämpö ole juurikin 37 astetta? Miksi kuumemittarin tarvitsisi näyttää yhtään vähempää? Sitten vasta kun on 38 niin voi sanoa, että on kuumetta.

[ 14 viestiä | ]