Natsipelleä saa sanoa natsipelleksi, se nyt oli jo selvä alusta asti. Tässä haettiin vaan sitä, että toisen haukkuminen on sallittua, kuhan käyttää edes oikeansuuntaisia sanoja.
>>539897 Olettaisin, että päätöksen on korkeimmasta oikeudesta hakenut nimenomaan Vehkoon sakki, tuskin natsipelle olisi tehnyt valitusta kun on alemmissa voittanut. Eli Vehkooko se olikin se natsipelle tässä?
[
3 viestiä
|
]
⭰
pippeli
Ruotsin tie
Mitä vittua? Chris Chan
2019-2022 never förget :DD
Lord of the Memes
Veli teki jekun
Hehö
Assburger apocalypse
Politiikka
tulinen ruoka
Honk run
Montako tunnistat?
24 heinäkuuta
Sinä siellä
Kommentointiin kuva.
Turku
Ruma huora, en panis
räppi
Taide on rankka laji
Panomies
vanhat kunnon...
Vitsi.
Tuvun, Huvun ja Luvun talvileikit (Hupsu, la 25.9.2010)