excellente excellente
Röyhytä menemään Röyhytä menemään
WEEN-DOSH WEEN-DOSH
Syy on toisissa Syy on toisissa
Pigguinen yöperhonen Pigguinen yöperhonen
Pelasti kamunsa Pelasti kamunsa
Valitse vahvin. Valitse viisain. Valitse Keijupuolue. Valitse vahvin. Valitse viisain. Valitse Keijupuolue.
Kotityttö tehtävällä Kotityttö tehtävällä
boing boing
Pesi kamunsa Pesi kamunsa
Herra Hävytön Herra Hävytön
Uhripöytä Uhripöytä
Nyt mennään :> Nyt mennään :>
Yllättävä vastustaja! Yllättävä vastustaja!
Pihvin pihvi Pihvin pihvi
Rottatarjous Rottatarjous
o-ou o-ou
Bää bää :D Bää bää :D
Kuppi kuumaa Kuppi kuumaa
Disney remake :3 Disney remake :3
Kevät Kevät
Meni vaan jalat poikki Meni vaan jalat poikki
Mämmin kutsu Mämmin kutsu
Mestarin päivä 14.4 2019 Mestarin päivä 14.4 2019
 780 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 06.01.2022 12:29:21
[ + 0 | ]

Mites se nyt näin meni?

[60361] [tiedosto.jpg] [0.13 MB] [828x1271] [] []
tiedosto.jpg

06.01.2022 13:47:44
#536773 [+-] Piilota Suosittele

>>536768 Jos vaikka syyllistettäis heitä mielummin kun rokottamattomia ihmisiä? Kaikki pinnathan ovat kokoajan täynnä satoja eri tappavia bakteereja ja viruksia.

06.01.2022 13:56:24
#536774 [+2] Piilota Suosittele

>>536773
Joo se ois hyvä. Yli päätään typerien ihmisten, väärintekijöiden ja jopa rikollisten syyllistäminen on ikävä juttu. Ajatteleeko kukaan lainkaan sitä miten paha mieli syyllistämisestä voi tulla?

06.01.2022 14:37:42
#536781 [+-] Piilota Suosittele

>>536774 Ei ajattele. Aikuisten maailmassa joutuu pettymään kokoajan ja tulee usein paha mieli. Siihen pitää vaan tottua, jos haluaa pärjätä aikuisten maailmassa.

[ 9 viestiä | ]